FLYTTE TIL BARCELONA

I går fikk jeg følelsen av at jeg bare trenger å komme meg bort. Det er alltid noe som forteller meg at jeg trenger å dra. Jeg trenger å komme meg bort fra Norge. Det er ikke her jeg skal være akkurat nå. Det kan godt være fordi jeg var så innstilt på å flytte til Australia, men samtidig så var det jo en grunn til at jeg tok steget og søkte meg inn på skole der. Allerede da ville jeg bort. 

Akkurat nå, og egentlig ofte, så ser jeg på Oslo som grått. Det er ingen farger her. Oslo skal kanskje være en av Norges mest spennende byer, men for meg er den ikke hva jeg trenger. Denne byen er ikke meg, og det er ikke her jeg hører til. Jeg trenger varme, farge og glede. Jeg trenger en by med liv! Plutselig fant jeg meg selv søkende etter jobber i Barcelona. Jeg aner ikke hvorfor det ble akkurat den spanske storbyen, men noe fikk meg til å tenke at det var et sted jeg kan trives. Det ble med Google-søket, men følelsen og tanken om å røre på meg er absolutt til stede. Jeg vet ikke hva som kommer til å skje, men jeg håper jeg ender opp med å flytte fra Norge om ikke så alt for lenge. Jeg trenger noe nytt og noe annerledes. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer

Siste innlegg