JEG SKAL MØTE DRØMMEMANNEN

Midt under Stavernfestivalen skjedde det noe som bare gjorde helgen min helt perfekt. På den siste festivaldagen våknet jeg opp til en melding som gjorde meg utrolig stresset der og da, men samtidig ble jeg skikkelig glad! Meldingen var fra venninnen min og handlet om at Ed Sheeran-billettene ble sluppet. Da jeg våknet til denne var klokken halv tolv, og billettene hadde ligger ute i en halvtime allerede. Sist ble de visstnok utsolgt på 3 minutter, så jeg kastet meg over Macen for å logge inn på Ticketmaster, halvt i søvne og i full panikk. Jeg ble så stressa da jeg havnet i en billettkø som aldri så ut til å ta slutt, men da jeg begynte å gi opp håpet kom jeg heldigvis inn og fikk booket billetter! Nå blir det jentetur til Gøteborg om et års tid for å se min kjære på Ullevi. Det er forferdelig lenge til, men jeg gleder meg så mye!

Jeg elsker Ed Sheeran. Altså den musikken hans, tekstene, stemmen. Det gjør han til en versjon av drømmemannen min og nå skal jeg få møte han! Eller, ikke møte han da. Se han live, men jeg skal komme meg så nære som mulig og synge med på alle sangene hans. Har dere forresten noen gode tips til hotell i Gøteborg? Jeg har vært der et par ganger før, men jeg husker selvfølgelig ikke hva hotellene heter en gang. Legg gjerne igjen noen tips i kommentarfeltet.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

15 kommentarer

Siste innlegg