DET FØLES IKKE BRA

Åh, jeg har hatt det så utrolig bra på ferie hjemme i Larvik! Stavernfestivalen var selvfølgelig høydepunktet, men resten av tiden har vært veldig fin den også. Det har vært en rolig sommerferie, men det har vært helt greit. Hvis ikke jeg kan være i syden kan jeg like så godt være her hjemme og ta det med ro. Det har vært en ferie hvor jeg omtrent har bodd i pappas fleecegenser og en ferie fylt med mye White Collar, rugbrød med gulost og Pepsi Max til frokost hver dag, dårlig vær, alt for mange Gilde grillpølser (som jeg elsker, så det kan egentlig ikke bli for mange), kjøreturer og en god del rastløshet.

Nå har jeg svettet meg opp trappene til leiligheten med verden tyngste koffert. I det jeg gikk av bussen kjente jeg at dette ikke føles bra i det hele tatt. Det er første gangen jeg sitter med den følelsen når jeg kommer tilbake til Oslo. Jeg pleier alltid å synes det er deilig, og har gledet meg til å komme i gang igjen, men ikke denne gangen. Jeg tror det er fordi jeg egentlig ikke har noe ordentlig å komme tilbake til. Jeg skal ikke starte på noe studie til høsten, jeg har ikke en jobb jeg faktisk ønsker å bli værende i over lengre tid og jeg har ingen plan. Hvorfor er jeg her? Jeg kunne like så godt vært hvilket som helst annet sted, men det er ikke bare å reise heller. Da jeg var ute og handlet inn litt mat til det tomme kjøleskapet måtte jeg gjøre noe jeg ikke har gjort på veldig lenge. Jeg måtte gå rundt med kalkulatoren og legge til prisen på alt jeg kjøpte for å forsikre meg om at kortet ikke ville bli avvist i kassen. Det er så kjipt, og jeg tror det er med på å forsterke denne følelsen av at jeg rett og slett kjenner meg litt lost. Det eneste jeg kan gjøre er faktisk å ta tak og finne ut av det og det skal jeg faktisk gjøre. Bare ikke akkurat her og nå. Nå sitter jeg på sofaen og skal ikke gjøre noe som helst. Kofferten kan pakkes ut av i morgen, og akkurat nå vil jeg bare spise lørdagsgodteriet mitt og se på en koselig film. 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer
    1. Leit at du kjenner det slik.. Men det er kun du som kan snu om på det 🙂 bet du jobber med det.. og jeg og mange andre htier på deg!! 😀 hva skjedde forresten med de innleggene dine som skulle være på onsdager.. “helt ærlig”?

    2. Har du ikke begynt og tjene litt penger på bloggen nå da?? Det har jo de andre nye bloggerne begynt og gjøre.. Kjipt om du er så langt oppe på topplista og ikke tjener noe på den enno da..?

    3. man får ofte en sånn følelse når ferien er over, spesielt sommerferien. alltid litt kjopt å komme tilbake til hverdagen og spesielt hvis man er lei av det man gjør og har lyst til noe annet. kjenner den følelsen så altfor godt. men du virker veldig kreativ og smart, så du finner nok ut av det. imorgen ser nok alt mye lysere ut

    4. Syns det er rart at Sofie Caroline har begynt og tjene godt med penger på bloggen sin, men ikke du.. Hun ligger ikke så mye lenger oppe på topplisten enn hva du gjør?? Er det kun på reklameinnlegg dere kan tjene penger på nå? Har hun flere reklameinnlegg enn du har fått til nå? Får dere ikke betalt for klikk lenger? Kan du være så snill og skrive et innlegg om dette?😊

    5. Anonym: Hun har som regel minst dobbelt så mange lesere som meg, og i tillegg har hun vært signert av Side2 i flere måneder enn meg. Det er reklameinnlegg og bannere, men ikke klikke, nei 🙂 Jeg har kun hatt ett reklameinnlegg, hun har hatt flere.

    6. Takk for at du deler Andrea:) det er nok flere enn deg som har følt eller føler seg slik fra tid til annen. Og det med å gå med kalkulatoren i butikken er også mer vanlig enn man tror men er nok tabu å snakke om ja! Selv gjorde jeg det innimellom før og det er en dødskjip følelse. Kanskje du kunne laget et innlegg om nettopp dette?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg