HEKTA PÅ DET DYRISKE

Reklame – inneholder annonselenker

God morgen, fine dere! I dag skal jeg ikke gjøre så mye annet enn å pakke sammen tingene mine og nyte den siste tiden på sofaen her før jeg setter kursen mot Oslo igjen. Det er på tide å komme seg tilbake selv om det frister å si opp leiligheten, jobben og flytte hjem akkurat nå. Jeg hadde riktignok kjedet meg etter en uke nå som resten av gjengen drar tilbake til Oslo, men jeg lever litt på tanken. 


 (Annonselenker) Jakke Urban // Kjole HER // Veske BikBok (lignende HER) // Solbriller BikBok // Sko H&M

Jeg har plutselig blitt helt hekta på leopardmønster. Da tenker jeg på detaljer i dette mønsteret, som for eksempel skjorten jeg har brukt en del hvor lommen er i leopardmønster, denne jakken som jeg låner av lillesøsteren min og dessverre må legge igjen her i Larvik og ting som lommebøker, solbriller og småting. Jeg kjøpte meg faktisk et pinsett med leopardmønster for en liten stund siden, og jeg elsker det! Egentlig er jeg ganske skeptisk til dyriske mønstre, men i små mengder og som detaljer kan det være ganske kult. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

4 kommentarer

Siste innlegg