EN PERFEKT AVSLUTNING

God morgen! I går var jeg veldig sliten, noe bloggen gjenspeilet ved en del klaging og et par litt dypere innlegg. Jeg synes det er veldig hyggelig å få koselige tilbakemeldinger av dere, og dere skal vite at det varmer hjertet mitt! Det er også moro å se at flere er positive til prosjektet mitt om en hvit måned og ønsker oppdateringer underveis. Det skal dere selvfølgelig få! Dette gir meg ekstra motivasjon til å holde meg helt unna alkohol, så nå er jeg spent på hvordan det kommer til å gå. 

Heldigvis ble avslutningen på kvelden nærmest perfekt. Jeg møtte tre venninner og vi dro ned til Tollerodden her i Larvik for å se på solnedgangen. Vi gikk fra brygga og satt oss ute på et svaberg, snakket om gårsdagen og nøt etter hvert stillheten mens solen forsvant sakte bak alle husene på motsatt side av havet. Det var så deilig, og jeg merket at jeg fikk ordentlig ro i sjela. Dette er virkelig norske sommerkvelder på sitt beste!

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg