JEG ORKER IKKE DETTE LIVET

Nå er jeg så lei at jeg ikke klarer å sette ord på det. Jeg har havnet i en slags loop som aldri tar slutt, og jeg klarer ikke komme meg ut av den. Dette livet er ikke et liv jeg vil leve lenger, og det er faktisk nødt til å ta slutt. Fra og med i dag starter min hvite måned, so jeg håper kan vare enda lenger enn det også. Jeg er dritt lei av å dra ut. Jeg er minst like lei av alkohol og jeg hater å våkne opp sent og ikke få noe ut av dagen fordi jeg er dårlig eller sliten. 

Jeg savner livet da jeg sjelden dro ut og fokuset mitt var på helt andre ting. Da jeg dro hjem fra jobb på en lørdag, hadde god tid, lagde god mat og koste meg med venner uten alkohol. Nå løper jeg nesten hjem, hiver meg i dusjen, shaver legger, føner hår, kaster alle klærne utover gulvet sminker meg mens jeg blogger før jeg tar vinflasken under armen og drar avgårde på vors. Det er helt greit innimellom, men nå skjer det hver uke, og ofte flere ganger hver uke. Jeg drikker også mer enn før, og det er sjelden jeg er perfekt full og ikke for full. Dette er ikke noe jeg trives med, men det er så vanskelig å komme seg ut av det. I hvert fall når resten av gjengen skal, og det er alltid noen som skal ut. 

Nå har jeg satt meg et mål. I løpet av denne måneden skal jeg ikke drikke alkohol, jeg skal lage meg ordentlig middag minst fire ganger i uken og jeg skal tilbake i gode treningsrutiner. Dette må ta slutt, og det skal jeg klare. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

9 kommentarer
    1. Hei, Andrea !! 🙂 første gang jeg kommenterer her hos deg, men har lest bloggen din en stund fordet. Ble veldig glad for dette innlegget.. har tenkt for meg selv at du/dere drikker egentlig ganske ofte.. det er ikke bra for hverken kropp eller psyke..det vet du nok selv..du kjenner sikkert på det og? Håper flere følger ditt eksempel om en “hvit måned” 🙂 Håper du oppdaterer oss iblant.. med hva du tenker og kjenner på ! 🙂 jeg tror du fikser dette glatt! du har garantert godt av det. Både å ta en pause fra alkoholen og av å få inn de sunne rutinene igjen.. Ingen har godt av så mye alkohol og et så hektisk liv, uke etter uke.. før eller siden vil kroppen si ifra at den trenger pause og pleie, og Da er det ganske lett å møte veggen. Dette vet du jo selv og.. ville bare si det uansett. Har kjent dette på kroppen selv flere ganger. Prøver ikke å si du har alkohol-problem.. så selv at det kanskje virket som det var det jeg ville få fram, men det er det ikke. Bare at du må ta vare på deg selv og at jeg er glad/stolt over at du har satt deg disse målene. You fix <3

    2. Høres kjempe lurt ut! Veldig bra når en ser det selv og velger å gjøre noe med det! Stå på, jeg heier på deg! Og la oss høre fra hvordan det går!
      Klem 🙂

    3. Kristine: Så koselig at du har lest bloggen min en stund <3 Hehe, ja vi drikker alt for ofte etter min mening og du har helt rett i det at jeg kjenner det på både kropp og sinn! Jeg skal absolutt oppdatere dere på hvordan det går 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg