FESTIVALKOMA

Det er mandag, og den aller siste uken av ferien min. Jeg gruer meg allerede skikkelig til jeg må tilbake til jobb til uken. Det å ha fri er så utrolig deilig, og det er først når man faktisk ikke er på jobb at man kjenner hvor deilig det faktisk er med fri. Jeg har kost meg masse i Larvik, og for å være helt ærlig vet jeg ikke hvor lenge jeg blir. Dum som jeg er har jeg bare pakket sommerkjoler, skjørt, badetøy og andre lettkledde plagg. Det falt meg aldri inn at norsk sommer ikke er akkurat som i Hellas, så nå sitter jeg her og savner ullgenseren min som ligger i Oslo. Jeg tror kanskje jeg drar tilbake til Oslo på onsdag, med tanke på at jeg da er i Tønsberg og da er jeg omtrent halvveis til Oslo. På tirsdag skal jeg nemlig på Foynhagen igjen. Vi hadde det så moro sist, og nå skal Matoma spille så det blir sikkert kjempekult! Kanskje jeg får litt festival-vibes igjen.

Jeg føler jeg er i festival-koma. Hele bloggen min handler om Stavernfestivalen, men er det så rart da? Jeg hadde det så moro, og dette er virkelig et av høydepunktene i løpet av sommeren hvert eneste år. Jeg har dett det utrolig fint, og gleder meg allerede masse til neste år! Her kommer et lite bildedryss fra festivalhelgen min, og i morgen kommer videoen ut!

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

13 kommentarer

Siste innlegg