NÅ ER ALT OVER

Nå er Stavernfestivalen over for denne gang, noe som er veldig trist. Samtidig merker jeg at det holder med tre dager for min del. Jeg har rukket å bli ganske sliten, men herregud så moro det har vært! Jeg sitter som vanlig igjen med utrolig mange fine, morsomme og rare minner som jeg kommer til å ha resten av livet. Det finnes lite som er bedre enn festival med de flotteste vennene i verden! Jeg har laget en liten oppsummering av festivalen med på høydepunkt og litt kjipere ting. Det kommer også en video fra festivalen i løpet av uken, og denne gangen lover jeg at den faktisk kommer i løpet av uken, haha. 

BESTE KONSERT 

Her er det ingen som helst tvil, den aller beste konserten var definitivt Karpe Diem! De avsluttet lørdagen, og med det hele festivalen på en sinnssyk bra måte. De er utrolig gode live, og jeg holdt på å miste stemmen fordi jeg sang, eller ropte stemmer vel bedre, gjennom hele konserten sammen med resten av festivaldeltagerne. Jeg tror det var allsang på hver eneste låt, og da de tok opp ei heldig fangirl som kunne hele verset og du bare så hvor glad Chriag ble døde jeg nesten! De er så fine og de er så utrolig bra. 
 

KULESTE ANTREKK

Jeg hadde egentlig planer om å være litt “på jobb” under festivalen og lete eg frem til kule festivalantrek som jeg kunne vise frem her. Det er en god idé, men den ble dessverre ikke gjennomført fordi jeg var for opptatt med å ha det moro. Sånt skjer, og da kan jeg heller vise dere antrekket som jeg synes var mitt kuleste i løpet av disse tre festivaldagene!

DÅRLIGSTE KONSERT

Dette punktet kunne jeg like gjerne ha droppet fordi det var ikke en eneste dårlig konsert. Av de jeg så var alle kjempebra, og det virket faktisk om om artistene koste seg skikkelig på scenen. Det er alltid ekstra gøy når man ser at de faktisk har det gøy med det de gjør!

MORSOMSTE DAG

Den aller morsomste dagen var lørdagen. Dette skulle være en dag med regn og vind, men endte opp med å bli den varmeste dagen med aller best vær. olen skinte, og det var for varmt med olajakke. Jeg løp rundt i bodyen min, smilende og hadde det rett og slett skikkelig moro. Jeg hang med mangeforskjellige venner, møtte gamle kjente og bare koste meg. Jeg hadde ikke med kameraet denne dagen, og jeg tror kanskje det er litt derfor jeg hadde det så gøy. Jeg tok meg rett og slett en liten fridag fra bloggen, og jeg angrer ikke i det hele tatt. Lørdagen var den aller morsomste dagen på festivalen med de beste konsertene, finest vær og de flotteste menneskene!

STØRSTE FEIL

Jeg klarte meg ganske bra i år altså, men feil gjør man alltid. Min største feil må være å ta på meg omtrent helt nye, hvite sneakers som selvfølgelig ble kjempeskitne etter en lang dag på festival. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre for å få de rene, men jeg får prøve å vaske litt pent over dem. 

BESTE MÅLTID

Det er noe med den tacoen på Stavernfestivalen altså. I fjor spiste jeg den tre ganger på en dag, til tross for at en porsjon koster 150 kroner (det er masse mat i den, så det hadde holdt med en porsjon hehe). Den er så sinnssykt god, og jeg spiste selvfølgelig den i år også. I tillegg var jeg innom boden til Hungry Heart, og de hadde også masse godt. Vårrullene var helt amazing. Jeg hører også rykter om at den bakte poteten var veldig god. Nå kom jeg faktisk på søtpotetchipsen jeg kjøpte lørdag kveld. Det var best, ja. Søtpotetchipsen med aioli vinner!

KULESTE VORS

Jeg var på tre kjempefine vors, og koste meg masse med grill og fine venner alle dagene. Hvis jeg må peke ut ett så velger jeg det aller siste, nemlig vorset på lørdagen. Verten hadde ordnet med slush-maskin (!!!!), så jeg gjorde ikke annet enn å blande meg slushdrinker hele vorset. I tillegg var det veldig god stemning og varmt så vi kunne sitte ute og sole oss, noe som gjorde det enda bedre. 

FESTIVALENS BESTE BILDE

Jeg elsker dette bildet. Det ble tatt på fredagen under konserten til Cezinando, og vi hadde det bare så bra akkurat der og da. Vi ventet i spenning på å høre Håper du har plass live og var virkelig klare for en skikkelig bra festivaldag. 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

8 kommentarer

Siste innlegg