BITCH.

Jeg er en person som lett oppfattes som bitchy. Det verdenskjente resting bitchface er noe jeg absolutt har, og omtrent alle som ikke kjenner meg tror at jeg er en bitch. Da resting bitchface ble en greie så ble jeg egentlig ganske glad, for da kom det frem at det er flere som har det som meg! Jeg vet at både Rebecca og Martine Lunde trodde jeg var skikkelig bitchy før vi ble kjent, og det har de begge skrevet på bloggen sin da de skrev om førsteinntrykket av deltagerne. Martine pekte meg faktisk ut som den hun trodde var mest bitchy av jentene på hotellet da hun sjekket inn, til stor latter fra resten av gjengen. 

Jeg har fått høre flere ganger at jeg er mye hyggeligere enn hva som var forventet, haha. Jeg er veldig rett frem, og noen ganger snakker jeg uten å tenke, men det er sjelden jeg mener noe vondt med det. Jeg som de fleste andre vil gi et godt førsteinntrykk når jeg møter andre mennesker. Selv om jeg kan se ut som en bitch betyr ikke det at jeg er det, og vanligvis ønsker jeg alle rundt meg det beste. Jeg fremstod muligens litt mindre hyggelig på tv, i hvert fall til tider, men det var en spesiell situasjon. Til vanlig er jeg faktisk en blid og hyggelig jente, og jeg vil si at ordet bitch kommer laaaaaangt ned på listen over ord som beskriver meg ❤

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg