JEG DRO FRA FESTIVALEN

Ja, det var meg dere så vandrende langs Stavernsveien like over elleve i går kveld. Jeg hadde en burger godt plassert under amen og telefonen i hånden. Jeg gikk hjem, rett og slett. Jeg dro før kveldens headliner, og jeg kunne ikke brydd meg mindre om at jeg ikke fikk sett dem. Høydepunktet for kvelden min var uansett Sondre Justad sin konsert. Herregud, for en flink mann! Det er en av de beste konsertopplevelsene noensinne. Energien, utstrålingen og ikke minst stemmen til den mannen er bare helt amazing.

Det var liksom ingenting som kunne toppe det, og etter først å ha stått en time i kø for å komme inn i beachbaren, for så å sette meg ned og finne ut at internett ikke fungerte derfra (kos deg uten nett, jada jeg vet,men nei), og da det begynte å regne i tillegg kjente jeg at dette gidder jeg ikke lenger. Jeg tok det veldig rolig i går, og sammenlignet med alle rundt meg var jeg edru. Si hva du vil, men det er ikke gøy å være edru med bare fulle mennesker rundt seg. Det endte opp med at jeg ringte pappa som kom og hentet meg. Jeg ble kjørt hjem, fikk tatt en paracet mot tidenes hodepine og en ibux mot magesmertene burgeren ga meg før jeg la meg under dyna og sloknet.

Jeg var virkelig ikke i form i går, og midt i vorset fikk jeg en sterk allergisk reaksjon mot pollen. Jeg nøs og nøs, øynene hovnet opp, hele ansiktet verket, hodepinen meldte sin ankomst og etter det klarte jeg aldri å komme ordentlig i humør. Det er utrolig kjedelig at noe sånt skal legge en demper på en så fin dag, men sånt skjer. Jeg satser på at alt blir bedre i dag så jeg virkelig kan nyte den siste dagen av det som egentlig er verdens beste festival!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg