ARTISTENE JEG GLEDER MEG TIL Å SE

Det er endelig tid for festival og jeg kjører en liten festival-takeover på bloggen! Jeg har mast om denne festivalen i en evighet, men det er bare fordi jeg gleder meg så mye. Det er en veldig fin tradisjon jeg deler med alle vennene mine og mange bekjente i Larvik og dette gjør det ekstra gøy. Festivalen starter i dag og varer helt frem til og med lørdag! Jeg skal snart komme meg avgårde på vors. Jeg skal selvfølgelig ha med kameraet, selv om det er veldig skummelt, men da skal jeg ta en del bilder som jeg kan vise dere i morgen. Dere skal selvfølgelig få se antrekkene mine for hver dag som går, og dere kan følge med meg på festival ved å følge meg på snapchat andreasveinsdot ❤

Processed with Rookie Cam
Festivalvors i fjor 

Festival er mye moro, men det handler jo egentlig om artistene. Det som er så gøy med festivaler er at man ofte får se flere av favorittartistene sine på samme dag og til og med på samme sted. I fjor løp jeg fra Zara Larsson (som forresten er noe av det beste jeg har sett live. Hun fikk terningkast seks og vant festivalen etter min mening) til Julie Bergan og videre til Ellie Goulding og det var så moro! I år må jeg ærlig innrømme at jeg ble superglad da de aller første artistene ble sluppet fordi jeg tenkte at wow, hvis dere starter med disse så må headlinerne være noen skikkelig store internasjonale artister. Jeg begynte å fantasere om alt fra Zayn og Harry Styles til en reunion med Ed Sheeran som spilte der for noen år siden. Det ble dessverre ikke noe av, og selv om jeg gjerne skulle sett noen av de så er det mange superbra norske artister i år! Hvorfor lete i utlandet når vi har den stjernerekka stående utenfor inngangsdøren liksom?

Jeg gleder meg aller mest til Tomine Harket og Unge Ferrari. De to sammen er så nydelig, og jeg hadde Nostalgi ti millioner på repeat i en måned da den kom ut på Spotify. Den er så utrolig vakker, og jeg gleder meg så sinnssykt mye til å høre den live! i tillegg digger jeg sangen “alene” så jeg håper de spiller den også, da blir jeg glad. Det er det som er litt spennende med noen konserter, man vet aldri helt hvilke sanger som kommer.

Processed with Rookie Cam
Se så fine venner jeg har da! Fjorårets festival

Jeg gleder meg selvfølgelig utrolig mye til Karpe Diem. De er så rå live, og lager helt sinnssykt bra stemning. Jeg husker fortsatt min aller første Stavernfestival. Da dro jeg med mamma, pappa og lillesøsteren min og Karpe Diem spilte ganske tidlig på dagen på en av de små scenene. Jeg sang med til “Piano” og koste meg, så det at de nå headliner festivalen og har gitt ut sanger som “Attitude-poblem” og ikke minst “Lett å være rebell i kjellerleiligheten din” er sykt kult! 

Kygo dukker også opp i lille Stavern, og det blir nok et veldig bra show. Han har jo laget så mange store og bra hits så her blir det nok veldig god stemning. Det tror jeg også det blir når Hkeem kommer på scenen og spiller “Fy faen” og selvfølgelig når Cezinando synger “Håper du har plass”. Det blir nok en del fine øyeblikk og allsang-moments under festivalen og jeg har store forventninger! Jeg tror ikke det blir noe problem, Stavernfestivalen leverer som regel år etter år så jeg bare gleder meg.

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg