UKENS SPØRSMÅL

Blir det sånn at 6 andre blir spurt om å være med i paradiset kollektive etter de som er med nå er ferdige?

Nei, det blir dessverre bare den ene runden så det er de seks som blir å se i kollektivet.

Hvor er buksen til hun til høyre på det øverste bilde fra?

Den er fra H&M. 

Så gøy at dere skal bo sammen alle fire. Men blir det ikke lite med bare 2 soverom med tanke på at du og Kevin ikke er kjærester?

Nei, det går helt fint. Nå bor vi ikke sammen hele tiden, Kevin er her noen dager i uken og så drar han hjem til Stord så det går helt fint 🙂

Hvor er kjolen fra? 🙂 superfin!

Tusen takk! Den er fra Zara, og er faktisk på salg nå så løp og kjøp.

Spennende tur? Skal du og Kevin også på surfetur til Portugal?

Nei, vi skal ikke dit. Det er snakk om en annen tur, og jeg forteller dere alt med en gang jeg kan ❤

Sang Grunde på scenen på VG-lista?

Ja, det gjorde han! Martine, Sofie og jeg skulle ned på Aker Brygge og ble stående og se litt på showet. Plutselig kom Grunde på scenen og Martine og jeg ble crazy fangirls og spurtet fremover for å se mest mulig av stjernegutten. Det var faktisk skikkelig kult, go Grunde!


 

Eier eller leier du i Oslo?

Jeg leier sammen med Sofie ❤

Ser du på Paradise Hotel Danmark son begynte denne uken? Ser de er på samme hotel som dere bodde på.

Nei, det gjør jeg ikke… Ja, de spiller inn både den svenske og danske sesongen der! Vi snakket med bartenderen vi hadde under innspillingen og han jobber både i den svenske, norske og danske produksjonen så det er litt moro. 

Kan du legge oppskriften ut på bloggen? Elsker kylling og mango!

Ja, jeg er i gang med å skrive et innlegg om det faktisk så oppskriften kommer snart på bloggen ❤ Gled dere, den er supergod!

Har du fylt på i leppene igjen?

Nei, og det kommer jeg nok heller ikke til å gjøre! Jeg er allergisk og hele meg, inkludert leppene blir litt hovne.. 

Hvor er det du fyller på vippene dine? såå fine 🙂

Tusen takk, så koselig å høre! De fyller jeg på hosBeauty House på Pilestredet.

Skal du ikke på palmesus sammen med Sofie og Morten?

Nei, jeg er som vanlig hundepasser hjemme i Oslo mens de farter rundt!

Kan du lage et innlegg om du skal til Rhodos?

Jeg skal ikke til Rhodos, men jeg må innrømme at jeg er litt sjalu på Martine, Petter og Rebecca altså. Jeg har utrolig mange gode minner fra to jenteturer til Rhodos fra noen år siden og skulle gjerne dratt dit en gang til. 

Hvordan type gutter liker du egentlig?

Jeg har funnet ut at jeg ikke har en ordentlig fasit på dette fordi jeg crusher på veldig forskjellige gutter. For at det skal bli noe mer enn crush må han være morsom, snill, men tørre å stå opp for seg selv og si ifra, til å stole på og omsorgsfull ❤

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

9 kommentarer

Siste innlegg