ENDELIG ER DU MIN

God morgen, kjære lesere! I dag har jeg helt fri og skal bruke dagen på å få unnagjort en del ting jeg ikke har rukket resten av uken. Senere i dag skal jeg ta med Celine på en lang tur. Vi skal gå til Ekebergparken som ligger like ved min gamle leiligheten min. Jeg pleide å gå tur der hele tiden før, men jeg har faktisk ikke vært der siden jeg flyttet. Det er egentlig et av favoritt-stedene mine i Oslo, så det er veldig trist at jeg ikke har vært der på lenge… Heldigvis skal jeg tilbake og mimre litt i dag. 

Jeg satt oppe alt for lenge i natt, men det har en naturlig forklaring. Nå har jeg endelig fått meg det jeg har ønsket meg veldig lenge. Det er ikke bare snakk om å ønske seg det, men jeg trenger det faktisk virkelig. PCen min er fem år gammel, full av virus og verdens tregeste. Jeg bruker omtrent ett minutt på å laste inn en nettside, og se for dere å redigere bilder i et slikt tempo! Jeg har også slitt utrolig mye med å finne et gratis, godt og enkelt videoprogram for å redigere videoer på denne så det er en tingene som fikk meg til å ta steget og kjøpet meg min aller første Mac! Jeg gleder meg masse til å komme igang og ta den i bruk. Nå skal jeg bli flinkere med videoer, og ENDELIG få redigert del to av videoen med Petter. Jeg beklager virkelig at det har tatt så lang tid, men jeg har virkelig prøvd. Nå gleder jeg meg til å begynne å redigere den på min superfine Mac ❤ Den kommer ut senere i dag!


Topp BikBok // Skjørt Mango // Sko Reebok // Hårbånd H&M

Det var ikke uten trøbbel for å si det sånn. Jeg bestilte først den utrolig fine gull-Macen, men fant ut at den verken hadde utgang til minnekort eller USB, noe som passer dårlig til blogging. Dette så jeg ikke før jeg fikk den, og jeg ble så lei meg! Dårlig research, si. Jeg endte opp med å sende den tilbake og dro på nærmeste elektronikk-butikk for å kjøpe en som faktisk passer til det jeg skal bruke den til. Nå er den her, og jeg er skikkelig happy!

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

3 kommentarer
    1. Nå ble vi glade, endelig fikk du en ordentlig pc, da ser jeg frem til å se hva du lager, ha en fin dag solstrålen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg