MINE SISTE SNAPS

God morgen, mine fine lesere! Jeg har skikkelig mandags-følelse fordi jeg har hatt fri i to dager, og særlig siden jeg var ute på tirsdag av alle dager. Det er veldig rart, men jeg merker at jeg er i feriemodus allerede. Nå er det bare en arbeidsvakt i dag, og en siste lørdagsvakt før jeg har ferie i to hele uker! Det skal bli så utrolig deilig, og jeg drar hjem til Larvik i midten av neste uke. Jeg gleder meg skikkelig, det blir garantert både moro og koselig. 

For dere som følger meg på snap har dere kanskje lagt merke til at jeg har blitt mye flinkere til å oppdatere mystory! Kanskje litt for flink til tider, haha. Jeg synes det er litt morsomt å gi dere et nærmere innblikk i hverdagen. Her er et utdrag av mine siste snaps, så for dere som ikke følger meg heter jeg andreasveinsdot.

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

3 kommentarer
    1. Hei, Dette var utrolig fine bilder, jeg likte godt nr 4 fra venstre øverst og nr 4 fra venstre nederst.
      Du er en solstråle! Norges Månestråle og Solstråle!

    2. Kan du lage et innlegg om du skal til Rhodos. Tror du Sofie hadde blitt sjalu om f.eks Morten dro alene. Liksom se på ham, dayym. Er du venn med Isabell,Martine Lunde, Henriette, Rebecca og soph. Etter den hendelsen du og Sofie lagde der dere var barneslige. Mener ikke noe vondt. Liker bloggen din veldig

    3. Anonym: Hei <3 Jeg skal ikke til Rhodos, og hva Sofie hadde ment om at Morten eventuelt skulle dratt dit alene må du nesten spørre henne om 🙂 Jeg vil ikke si jeg er venn med alle, men de fleste 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg