MARTINE OG JEG REISER SAMMEN

I dag skal jeg endelig en liten tur ut av Oslo. Det begynner å bli en stund siden sist, og jeg har faktisk ikke vært utenfor hovedstadens grenser siden vi var i Trondheim! Det er ganske lenge siden, og jeg gleder meg til å gjøre noe litt annet. Martine og jeg satt oss på toget for noen timer siden og vi skal til Tønsberg! Sofie er allerede i byen, og vi kan selvfølgelig ikke være fra hverandre så lenge av gangen så vi følger etter. Neida, hun dro en dag i forveien fordi hun skulle møte mammaen sin som bor der. Det som er litt morsomt er at både Martine og jeg trodde Morten dro med Sofie i går, men det viste seg at han faktisk var her hjemme hos oss haha. 

Vi skal på noe som heter Tropical Tuesday på et utested i Tønsberg, og jeg gleder meg skikkelig! Det er lenge siden vi har vært ute sammen, så det blir nok veldig moro. Jeg skal prøve å holde løftet mitt til meg selv og holde meg edru hele kvelden, men det spørs hvordan det går… Vi har fri i morgen hele gjengen, så det er ikke krise om kvelden blir litt lenger enn planlagt. Det jeg gleder meg aller mest til er faktisk hotellfrokosten på onsdag, haha. Og å se Celine, hunden til Sofie igjen! Jeg savner den lille voffsen så utrolig mye, og jeg er så glad for at hun skal bli med oss tilbake til Oslo! Jeg savner faktisk å gå tur med henne, det hadde jeg egentlig ikke trodd. Sofie sendte meg så mange snaps av henne i går at jeg nesten begynte å gråte. Det skal bli så godt å få henne tilbake til Oslo. Nå er vi snart fremme så jeg må begynne å rydde sammen sakene jeg har spredt utover halve toget.

Håper dere alle får en kjempefin tirsdag ❤

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

5 kommentarer

Siste innlegg