EN SKIKKELIG FIN KVELD

God morgen! Jeg håper alle har hatt en superfin helg, det har i hvert fall jeg hatt. I går var det utrolig deilig vær, så etter å ha fullført en hektisk arbeidsdag dro jeg hjem hvor Martine og Sofie var. Vi bestemte oss for å dra mest mulig nytte av solen, og dro for å kjøpe mat som vi tok med til parken. Det ble en ganske kort tur, fordi de to andre var ganske gira på å dra ned til Rådhusplassen for å sjekke ut VG lista-showet. Jeg må innrømme at sofaen fristet veldig mye mer, men jeg ble overtalt og vi tok turen ned. Nå er jeg veldig glad for at jeg gjorde det fordi det ble en skikkelig fin kveld! Det var flinke artister og plutselig kom jo Grunde på scenen! Martine og jeg ble til to crazy fangirls og spurtet fremover for å komme nære nok til å filme han, haha. Det var skikkelig overraskende, men så utrolig kult! Flinke Grunde.

et var også utrolig mange søte folk som kom og hilste og ville ta bilde med oss! Det var veldig koselig, og jeg tror vi alle ble veldig glad for det. Vi slo oss etter hvert sammen med Morten, Kevein og André mensvi vandret ut mot Tjuvholmen. Jeg bare elsker gårsdagen! Det var sol, sommer, fine mennesker og vi bare koste oss sammen. Vi avsluttet kvelden hjemme hos oss i det virkelige Paradise-kollektivet, og det er akkurat slik jeg liker det. Samlet gjeng, superkos!


Jakke Mango // Kjole Zara // Sko Reeboks // Øredobber H&M

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

8 kommentarer

Siste innlegg