SERIENE JEG ALDRI BLIR LEI AV

Jeg er et vanemenneske uten like, og en av de tingene jeg driver med er å se de samme seriene om og om igjen. Det er ikke fordi jeg ikke er åpen for nye serier, og egentlig er det rundt femten seier jeg vil begynne på. Problemet er bare at jeg faller av med en gang jeg må vente på en ny sesong. Jeg glemmer det bort, og jeg er så lei av å se serier fra streaming-sider med dårlig kvalitet som samtidig fyller pcen min med virus. Derfor har jeg fått over til å faktisk se det som ligger på Netflix, men allikevel er det sjelden jeg begynner på en ny serie. Det er sjelden jeg setter meg ned kun for å se en serie. Jeg gjør det som regel samtidig som jeg driver med noe annet, som for eksempel å blogge. Av den grunn er det greit å ha på noe jeg kjenner til som jeg ikke alltid må følge med på. Jeg har noen serier jeg bytter på å se om og om igjen, og hvilke det er skal dere få se nå!

FRIENDS

Jeg blir faktisk aldri lei av denne serien. Da jeg hadde friår etter videregående kjøpte jeg samleesken med alle de ti sesongene og så de om og om igjen. Jeg så altså alle de ti sesongene på repeat. Allikevel er jeg ennå ikke lei, og hvis jeg vil ha en serie i bakgrunnen eller ikke vet hvilken serie jeg vil begynne på så ender jeg alltid opp med Friends. Det er noe med den gjengen som bare er helt fantastisk. Alle er så rare, egne og morsomme og sammensettingen er rett og slett fantastisk. Jeg ler fortsatt høyt mens jeg ser på serien, og det skal i utgangspunktet mye til når man ser samme episode for femtende gang. Så er det jo hele greia med Ross og Rachel som aldri finner ut av det, men som vi hele veien ser at er ment to be! Nei, dette er favoritten over alle favoritter.
 

GOSSIP GIRL

Dette var favoritt-serien min i mange år etter at siste episode ble sendt. Jeg elsket alt med den. Jeg lengtet etter å leve et liv som Blair, Chuck, Nate og Serena gjorde med luksus og rikdom. Jeg følte med Dan og Jenny, og jeg var nesten forelsket i ideen om Chuck og Blair. Det er faktisk favorittparet mitt over alle fiktive par. Jeg elsker de to, og jeg ble så glad da de endelig fant ut av det. I tillegg ville jeg jo være Blair, sånn seriøst. Jeg digger den dama, hun er helt amazing og på et tidspunkt var hun faktisk et forbilde for meg. Nei, jeg blir aldri lei av denne serien heller.

WHITE COLLAR

Denne serien har jeg også sett en del ganger, og det er faktisk den serien jeg ser på nå. Den handler om Neal som er dømt for forfalskning av kunst, og soner nå ut straffen sin ved å hjelpe FBI og spesialagent Burke med å løse saker. Denne er skikkelig spennende, fordi det er mye fra Neals fortid som stadig dukker opp og skaper problemer. Jeg må innrømme at det er hyggelig å se på Neal, han er utrolig kjekk og ikke minst sjarmerende. Denne serien er ganske spennende, samtidig som den er morsom så jeg anbefaler alle som ikke har sett den å prøve den ut!

Har du noen serier du ser om og om igjen?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

27 kommentarer
    1. friends er drøm, altså aner ikke hvor mange ganger jeg har sett ALLE episodene, det er gull, så har vi jo gossip girl, så ser jge en del om igjen på pretty little liars og vampire diaries, og how i met your mother liker jeg å. (friends er nr 1 uansett)

    2. Ja har mange. Friends er en av mine også. Og How I met your mother, kongen av queens, the nanny, american dad, family guy og egentlig mange mange flere hehe 🙂

    3. Veldig bra, det å kunne glede seg over serier og filmer er veldig bra, jeg ser ingenting, jeg kan starte å se men etter kort tid går jeg lei og skrur av, det er litt trist, grunnen er at jeg vet det er fantasi, virkeligheten er utrolig kjedelig, vi bruker jo 17 timer i døgnet på å tenke over problemer.

    4. eksempel forskjell på film og fantasi.
      Film: personen skal søke jobb, da løper personen rundt omkring og er kul og det spilles musikk i bakgrunnen, og alt er veldig bra og foregår iløpet av kanskje 15 minutter.
      Virkeligheten: da går man og gruer seg i lang tid, og man forbereder seg enormt, og man møter opp og er utrolig nervøs og stresset, og som regel blir det nei. Og dette foregår iløpet av kanskje en måned og to.

    5. Nøyaktig lik som deg når det kommer til Friends, har sett den ALTFOR mange ganger men blir underlig nok aldri lei! Jeg bare elsker den serien! Fin blogg du har forrsten, syns du er utrolig flink å skrive og ordlegge deg 🙂

    6. Du burde prøve Jane the Virgin, How I Met Your Mother, Pll, Modern Family, 13 Reasons Why, det er alle mine favoritter på Netflix +Friend, Friends og himym er best da!!

    7. Elsker også Gossip girl og friends, de er på min topp 7, resten er Teen wolf, er helt avhening av den serien synes den er så bra :). så Skam fantastisk serie som har truffet meg midt i hjerte, Criminal minds, fantastisk cast og veldig mye spenning, Greys ikke så fornøyd med årets sesong,men er aboslutt en av de beste :). så elsker jeg Fullt house og fuller house, alt det kan jeg se om igjen 100 ganger uten og bli lei 🙂 savner veldig dawson creek og ugly betty, de var også fantastiske, men går ikke på tven lengre,ugly betty går vel på tven på dagen,men da er ikke jeg hjemme

    8. Anbefaler å see famous in love, the 100, prison break, carrie diaries, dynasty, the vampire diaries, the originals, the bold type, arrow, the Flash, 13 reasons why, riverdale, game of Thrones, life unexpected, Jane the virgin, gilmore girls, the OC, degrassi, stranger things, modern family

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg