JEG ER LIVREDD

I dag tillot jeg meg selv å sove til jeg våknet. Jeg hadde skrudd av alt av alarmer, og det er en sjelden luksus jeg vet å nyte. I dag har jeg helt fri fra jobb, og det er rett og slett utrolig deilig. Ikke har jeg noen planer heller, og jeg er veldig fornøyd med det. Jeg skal allikevel få gjort litt av hvert, blant annet alt jeg ikke rakk å gjøre på tirsdag. Det som er deilig er at jeg ikke har noe tidspress, og jeg kan ta meg god tid før jeg i det hele tatt må begynne å fungere. 

Jeg ble sittende opp litt lenger enn vanlig i går. Sofie kom endelig hjem fra Bodø for et par dager siden og vi hadde besøk av Morten og Martine i går kveld så da var det alt for hyggelig til å legge seg. I dag forlater de meg igjen, men kun for en tur til Tusenfryd. Jeg takket pent nei til å være med, fordi hver gang jeg drar så ender jeg opp som veske- og jakkeholder stående alene på bakken mens jeg ser på at de andre leker med livet i en eller annen karusell. Jeg er livredd for karuseller, og bare tekoppene eller tømmerrenna gjør at jeg kan begynne å gråte. Det er kanskje skikkelig teit, men jeg har prøvd, og det er virkelig ikke noe for meg.

Jeg får finne på noe annet, mindre spennende å bruke dagen min på! Jeg skal blant annet gjøre litt forberedelser til et møte Sofie, Morten, Kevin og jeg skal på i morgen. Det blir skikkelig spennende, og jeg vil virkelig gjøre alt jeg kan for at det skal gå i boks! Jeg håper virkelig vi får det til, for da skal jeg selvfølgelig fortelle dere alt sammen 

Hva skal dere i dag?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

9 kommentarer
    1. Støtter den 100%! Er så utrolig redd selv.. skjønner ikke helt hvor frykten kommer fra, før slang jeg meg på alle karuseller, men det har kommet mer og mer og nå klarer jeg ikke tanken på Tivoli engang… håper dagen din blir fin uansett 🙂
      Skal spise taco med en venninne, snakke og drikke vin! God torsdag 😀

    2. Du er helt prikk lik meg, jeg tar ingenting på tivolier og tusenfryd, det eneste jeg tar er tømmerrenna, og da har jeg hjertet i halsen.
      Dette er egentlig veldig sykt, fordi jeg har kjørt så mye mc og kjører fortsatt, egentlig elsker jeg fart og spenning.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg