UKENS SPØRSMÅL

Hei! Jeg har lagt merke til at du har rast nedover på topplisten den siste uka. Hvordan føles det? Hvorfor raser du fortere enn de andre PH-deltakerne? Har du noen sponsorer, slik at du tjener penger på bloggen?

Det at jeg har rast nedover som du kaller det, etter at PH sluttet å gå på tv er noe jeg regnet med 🙂 Selvfølgelig er jeg mer interessant når jeg går på tv, og det skjer ting der folk kan få svar på her på bloggen. Jeg vil selvfølgelig holde meg på toppen, men jeg kan ikke gjøre annet enn å jobbe hardt og skrive om ting jeg finner interessante som jeg håper dere også liker! Jeg raser vel ikke noe raskere enn de andre, de fleste av oss ligger ganske likt. De eneste som holder seg stabilt på toppen, og har gjort det hele veien er jo Sofie og Martine Lunde, og det synes jeg er skikkelig imponerende! Angående hva jeg tjener eller ikke tjener på bloggen er det privat.

Hva har du gjort med brynene dine?

De er farget og vokset 😊

Har du tips til noen bra serier? Trenger noe å se på nå som eksamensperioden endelig nærmer seg slutt.

Jeg er helt ute av serier for øyeblikket, haha? Men jeg elsker Sons of Anarchy, blir aldri lei av Friends, likte det lille jeg så av 13 reasons why, Devious Maids, Scandale og Gossip Girl ❤

Du ble jo som kjent ganske irritert da Lunde slapp kula, men i din egen introvideo sier du at du ville sluppet kula hvis du sto i en finale, er det fordi du endret mening i løpet av sesongen eller bare fordi du likte Kevin? Jeg lurer også på om du tror du hadde reagert på samme måte hvis det Var Kevin som hadde sluppet kula?

For å være helt ærlig  så var det en spontan reaksjon fordi jeg følte urettferdighet overfor Kevin. Det var ingen sure miner for det lenge etterpå, men der og da reagerte jeg. Nei, jeg hadde nok ikke reagert på samme måte om Kevin slapp den, dessverre.

Hvor er den grå genseren din fra? Den er så sykt fin😍

Tusen takk, så koselig at du synes det! Den er fra H&M.

Synes du Kristiansand dialekt er fint på gutter?

Ja, det kan være fint det altså!

Hvilken musikk hører du på? Listepop? Eller mer kontroversiell musikk?
Det går i mye listepop hos meg. Plutselig finner jeg noen helt andre sanger, men som regel hører jeg på topplistene på Spotify  vis ikke hører jeg p å mine egne lister, og der er det mye rart som har samlet seg opp over flere år. Jeg elsker jo Taylor Swift, så jeg er superhappy nå som hun er tilbake på Spotify!

Kunne du vært kjæreste med en mørkhudet? Hvis han var verdens herligste og dere klikket skikkelig godt?

Absolutt. Personlighet og kjemi veier høyest hos meg, og hudfarge spiller ingen rolle.

Hva som gjorde at du og Sofie kom så godt over ens? 🙂

Godt spørsmål! Vi klikket bare med en gang vi møttes, som var allerede på hotellet på Gardermoen kvelden før vi skulle reise. Vi hadde ikke lov til å bli kjent, altså fortelle noe personlig, hva vi het, snakke om venner/ekser, hjemsted osv., så det kunne fort blitt kleint! Det ble det heldigvis ikke for vi hadde en million andre ting å snakke om. Jeg tror nesten ikke noen av oss sov den natten, både fordi vi var så spente og fordi praten gikk i ett. Noen ganger møter man mennesker som man klikker helt med, og Sofie er en av disse for meg! Vi er veldig like på mange områder, og jeg merket fort at hun er en jeg kan snakke med om alt og stole på. Siden holdt vi bare sammen, og det funker ganske bra ❤

Skal du på slottsfjell festivalen?

Jeg skal kanskje på fredagen! Det kommer litt an på andre planer og hva som skjer med de, men jeg håper på å få til en dag i hvert fall 🙂

 

14 kommentarer
    1. Hva kunne dere egentlig snakke om før dere ble kjent? Virker som det ikke var så mye dere kunne snakke om :p

    2. Ingrid: Det er litt vanskelig å forklare… Jeg hadde et bedre forhold til han enn hva jeg hadde til Martine, så jeg tror jeg automatisk ville støtter han uansett hva utfallet hadde blitt i den finalen om du skjønner?

    3. Anonym: Helt random ting som tv-programmer, verdensrommet, mat osv. Sofie og jeg snakket om alt mulig rart, men det vi ikke kunne snakke om var personlige ting som navn, alder, familie, venner, eks-kjærester, hjemsted osv.

    4. Når dere sjekker ut av paradise hotel er sånn at dere drar rett på sync også lager filmen der en deltager går ned trappen?

    5. Ingvild: For å være ærlig så vet jeg ikke helt, haha. Jeg fikk aldri en ordentlig utsjekk-video da jeg røk, sikkert fordi de visste Petter ville slippe kula og ta meg inn igjen ellernoe. Det synes jeg var litt kjedelig, for jeg vil også ha utsjekkvideo!!! Sånn ordentlig hvor man snakker og de filmer deg inne på rommet og sånt, jeg fikk si i et sekund at det var dritkjipt før de viste at jeg gikk ned trappen. Altså, jeg måtte spørre i kameraene hvordan man sjekket ut, så måtte de ringe meg og si at jeg bare tar med koffertene og går, haha.

    6. Er det sant at du har liggi med Kevin? Hvorfor tar dere ikke et steg videre da, for et 4 kløver par dere topg sofie/morten hadde vært! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg