JEG KAN ENDELIG DELE EN SKIKKELIG GLADNYHET

Husker dere det møtet jeg fortalte dere om at jeg skulle på for noen uker siden? Vel, det gikk akkurat som jeg håper på og nå kan jeg endelig fortelle dere hva det handlet om! Jeg var i møte med Side2 om å bli signert av dem, og det ble jeg. Så nå er jeg offisielt en av Side2-bloggerne!!!! Det er helt sykt. 

Jeg har blogget i mange år, selv om det riktignok har vært litt av og på. Gjennom alle disse årene har jeg hatt en drøm om å gjøre bloggen til noe mer seriøst, og kanskje til og med en jobb jeg kan leve av. Det at Side2 viser at de har tro på meg som blogger ved å ta meg med inn i deres team er helt utrolig stort for meg. Jeg er på en måte blitt en av de bloggerne jeg selv så opp til da jeg begynte å blogge, nemlig en Side2-blogger! Vi var på en samling i dag, og alle er så utrolig hyggelige og imøtekommende, noe som gjør det hele enda bedre. Jeg er så utrolig glad, og dette gir meg bare en million hakk mer energi og lyst til å klare dette. Jeg må selvfølgelig takke alle dere for at dere klikker dere inn og lese bloggen min hver dag. Jeg hadde aldri vært her uten dere ❤

37 kommentarer

Siste innlegg