PARADISE-DRAMA

Nå sitter jeg godt plassert i sofaen hjemme i leiligheten min. Jeg har laget meg en ganske så deilig middag, og er i full gang med å redigere bilder. Martine og jeg har brukt hele dagen på å ta bilder. Vi hadde fri begge to, så vi fant ut at vi skulle utnytte det fine været til å ha ei litta bloggshoot. Det var så koselig å se henne igjen, nå begynte det å bli en liten stund siden sist! Vi har faktisk tenkt til å lage en liten videoblogg til dere på torsdag, så vi tar gjerne imot forslag til hva dere ønsker at vi skal gjøre på videoen. Legg igjen en kommentar under innlegget, så ser vi hva vi finner på ❤

PS. Jeg sliter skikkelig med å finne et program til å redigere videoen til Petter og meg, men den skal komme ut i løpet av uken!!! Lover.

Det er naturligvis flere som har spurt om jeg kan komme med en forklaring eller en slags utdypning av innlegget Martine Lunde skrev om tiden etter at hun sjekket ut av Paradise Hotel. Jeg kommer ikke til å kommentere det innlegget noe mer enn hva jeg gjør her og nå. Dere kan selvfølgelig spørre i kommentarfeltet om det er noe mer dere lurer på, og jeg vil svare så godt jeg kan.

Jeg synes selvfølgelig det er veldig trist å lese at Martine har følt det slik hun beskriver det i innlegget sitt, og det har nok aldri vært noens intensjon at hun skal være lei seg. Jeg gikk vondt inne i meg da jeg leste det, fordi  jeg vil ikke at noen skal ha det slik! Allikevel føler jeg at det er bedre å ta sånt med de det gjelder i stede for å blottlegge det på en så offentlig blogg. Det blir alltid spekulasjoner om hvem det gjelder, og jeg har sett at mennesker som ikke burde få skylden for dette allerede har gjort det. Det blir feil å nevne hvem det ikke er, fordi da sier man indirekte hvem det gjelder, men samtidig blir det feil å ikke nevne noen for da blir alle “beskyldt”. Av den grunn mener jeg det er bedre å snakke om sånt ansikt til ansikt i stedet for å dele det på sosiale medier. Det er min mening, og det er alt jeg har å si om den saken. Jeg har ingen intensjon om å være med på det som foregår på diverse Pærra-blogger nå om dagen hvor man skal avsløre det ene og det andre om deltagere og intriger. Vi er offentlige personer, men vi har fortsatt et privatliv og hva som foregår oss imellom bør holdes mellom oss. Folk gjør som de vil, men jeg kommer aldri til å hause opp drama her på bloggen. Det er jeg rett og slett ikke interessert i. 

83 kommentarer
    1. Folk skjønner jo at det er (blant annet) deg det er snakk om, så du trenger ikke skylde på Martine for at hun ”lager spekulasjoner” Hun har ikke nevnt noen navn, så da har hun ikke gjort noe ”galt”. Hvis du/dere har behandlet henne sånn bør dere skamme dere…

    2. Bra innlegg! Synd det er noen som får skylden, men som egentlig ikke har gjort noe galt:( Enig med deg at Martine burde spart seg for det innlegget.

    3. Var ikke så begeistret for deg inne på PH.. og hadde egentlig gjort meg opp en mening om hvordan du var. Tror jeg har tatt veldig feil.. etter å ha lest bloggen din en stund Nå, må jeg si at du virker som ei skikkelig oppegående, reflektert og smart dame. Fortsett som du gjør nå.. tror du kan komme langt om du bare vil 🙂 Kristine

    4. Så sykt enig i at det er teit å ta opp sånn på en blogg og ikke ansikt til ansikt! Og det at noen valgte å gratulere kevin på snapchat handler jo om at det var han de var ekstra god venn med og støtter selvfølgelig han! Har lest kommentarene på bloggen til martine, og mange tror at dette gjelder deg og Sofie… synes det er så dårlig av martine å gjøre dere til uskyldige offere! Jeg tror ikke at du og Sofie er sånn 😀 Dere var jo de snilleste inne på hotellet….

    5. Veldig fornuftig skrevet av deg! Jeg har egentlig digget Lunde fra dag en, men reagerte veldig da jeg leste innlegget, nettopp fordi jeg er så i mot alle de sykt stygge kommentarene som har haglet inn hos deg og Sofie spesielt. Jeg personlig syns at det burde blitt tatt opp face to face, men man tjener vel kanskje mer penger på å poste det på nett? Jeg vet ikke, forstår det ikke heller, men det er heldigvis ikke min jobb. Håper dere ikke tar dere så alt for nær av drittkommentarene!

    6. Men, du startet jo det hele med å fortelle at det er løgn at alle er venner? Blir det ikke litt dobbeltmoralsk å si at Martine ikke burde ta det så offentlig, og at du aldri kommer til å hause opp drama på bloggen når du selv dedikerte et helt innlegg om det for noen dager siden?

    7. Kanskje det er litt vanskelig for henne å se at det på sosiale medier framstilles som en utroooolig fin gjeng der alle er kjempegode venner, når hun selv føler seg utenfor? 🙁

    8. Christine: Jeg forstår godt at Martine tar det med Kevin på finalefesten som negativt mot henne, men jeg tror heller det var mnt som et forsøk på å vise støtte til Kevin fordi han mistet premien… Det ble kanskje litt feil 🙂 Så søt du er, takk for fin kommentar <3

    9. Mari: Mitt innlegg handlet om at jeg ikke vil omtale alle som venner, men bekjente og at det selvfølgelig ikke bare har vært en dans på roser. Jeg skal frem til at jeg liker alle og at det er veldig koselig når vi møtes selv om det ikke stemmer at jeg ser på alle som vennene mine. Vil anbefale deg å lese innlegget igjen 🙂 Uansett så snakker jeg veldig generelt uten å hinte til noe som helst.

    10. Emilie: Om hun føler det slik er det veldig forståelig, men da bør hun heller ta det opp med de det gjelder eller snakke med noen om det <3 Hun blir alltid invitert om alle samles, så det er ikke slik at noen holder henne eller noen andre utenfor nå!

    11. Ja, det er jeg enig i.
      Veldig rar situasjon dere er i. Når det har vært litt uenigheter og diskusjoner i min jentegjeng f.eks, så er jeg glad at det er noe ikke “hele landet” diskuterer… 😛

    12. Grunnen til at du ikke vil kommentere er nok fordi du kjenner deg igjen i det hun skriver. Alle vet vi at du er en av hovedpersonene som bevist valgte å fryse henne ut. For din del kommer mye av det av usikkerheten din. Sjalusi rett og slett. Martine er vakker, smart og årets ph favoritt til folk flest.
      Håper at du tar selvkritikken og går litt inn i deg selv i stedet for å benekte ting.

    13. Ida: Grunnen til at jeg ikke vil kommentere er fordi jeg ikke ønsker å lufte mine eventuelle problemer eller diskusjoner i et offentlige rom. Det handler om å heller snakke direkte med personen(e) det gjelder.

    14. Det er du rett og slett ikke interessert i nei. Men og oppføre deg som en bitch og være direkte slem mot andre det er du. Voks opp, var jo tydelig ut ifra tv også hva du synes om martine godtet deg jo når du så hvor lei seg hun ble når aleks måtte forlate hoteller, hvem gjør godter seg egentlig av å se andre leie seg?
      Vert åpenbart at du med flere har vert sjalu på Martine fra dag 1 men og danne klikker og oppføre seg direkte dårlig og i full ungdomskole stil burde du holde deg for god til!
      Martine fortjente og vinne like mye som noen andre og at hun valgte og dele pengene med de to hun var mest glad i viser jo bare hvor god hun er. Og hvor smålig/barnslig og sjalu du er samtidig

    15. Anonym: Jeg har da ikke sagt noe som helst om at hun ikke fortjente å vinne noen gang? Jeg har heller ikke nevnt paradise og hva som skjedde der i dette innlegget, så nå er du rett og slett veldig usaklig.

    16. Du motsier deg selv. Du sier at du ikke ønsker å kommentere, men ønsker å ta det ansikt til ansikt. Det er jo nettopp det du ikke gjør med dette innlegget og besvarelsene dine her. Dobbeltmoralsk! Heia Lunde!

    17. Ida: jeg svarte deg “Grunnen til at jeg ikke vil kommentere er fordi jeg ikke ønsker å lufte mine eventuelle problemer eller diskusjoner i et offentlige rom. Det handler om å heller snakke direkte med personen(e) det gjelder.”. hvordan er det å snakke ned Martine? i tillegg har jeg allerede snakket med henne om dette innlegget, så her uttaler du deg nok en gang om ting du ikke vet noe om 🙂 PS. Det er ikke en krig gående her, men kjør på med heiarop <3

    18. Martine skrev også at personer valgte kun å snapchatte at kun Kevin vant.. hvis ikke jeg husker helt feil gjorde både du og Sofie det. Vi alle vet at det er dere hun snakker om! burde være takknemlig for at hun ikke skriver navn

    19. Du var avvisende og ekkel mot Martine inne på hotellet, og alt du snakket om på sync de to siste ukene var å få henne ut, eller å svekke henne ved å få ut Aleks. Selvsagt var det et stort slag i trynet for deg at din største nemesis vant hele greia og i tillegg delte pengene med kjæresten og bestevenninna. Men hvorfor kunne du ikke bare vært snill mot henne? Gratulert henne med seieren? Fælt at dere voksne mennesker ikke klarer å svelge stoltheten.

    20. Anonym: Jeg har mest kontakt med Sofie, Morten, Kevin, Martine Johansen (+ en del med Petter, Rebecca og Henote). Det er de jeg er aller mest med, og de jeg ofte snakker med daglig. Jeg har kontakt med Lunde og Isabelle, men ikke like mye som rette etter vi kom hjem 🙂

    21. Karianne: Jeg ville ha Martine ut av spillmessige årsaker, ja fordi hun var min største konkurrent. Jeg hadde aldri noe i mot henne som person, og vi klarte å ha det moro sammen. Da hun, Sofie og jeg stod sammen i finaleuken var vi veldig glade på hverandres vegne fordi det var vi tre som holdt sammen i starten og snakket om at i hvert fall en av oss skulle stå i finalen 🙂

    22. Haha ikke la noen av komentarene gå inn på deg.(de negative selvfølgelig)
      Noen har virkelig satt seg litt(!) for mye inn i et realityprogram, og tror at det er kun sånn som dere vises på TV gjenspeiler dere som person utenfor 100%.
      Du (og egentlig alle de andre deltagerne) virker som veldig oppegående og jeg håper virkelig ikke dere lar noen netttroll ødelegge dagene deres eller hvordan dere ser på dere selv. Blir faktisk veldig redd for at dere tar det inn på dere, men håper dere bare ler av sånne latterlige personangrep som mange av dere får, til og med daglig.
      alle kan ikke være bestevenn med alle, OG DET ER HELT GREIT!!!

    23. Herlighet som jeg digger deg. Du er tvers igjennom god. Til tross for at du ikke vant paradise så syns jeg du burde anse deg som en vinner. Du og Kevin gikk ut med æren i behold.

    24. Gratulerer Andrea! Det er nr.100 gangen du har lagt skylden over på Lunde for å sette deg selv i et bedre lys!

    25. Alle husker hvordan du og Sofie fremstod på TV !! Ingen glemmer den episoden dere mobbet Soph! Så ja dere blir desverre sett på som mobbere. Så alle forstår desverre hvem Martine sikter til😪Stakkars deg.synest synd på deg, men håper det går bra med deg.

    26. Anonym: Jeg legger ikke skylden over på Lunde for noe som helst. Det eneste jeg sier er at jeg ikke ønsker å komme med en egen versjon ellernoe slit her. Jeg har snakket med henne etter innlegget hun skrev, og det jeg skriver her er at jeg ikke synes slikt bør tas i offentligheten.

    27. Alle vet hvem Martine snakker om i det innlegget. Ingen vits i å prøve å lure seg unna. Du og Sofie er mobbere🤢 #TeamLunde

    28. Det at du i det hele tatt følte at du måtte lage et innlegg for å svare på det, sier det meste i seg selv. Er du ufornøyd med fremgangsmåten hennes så kan du ta det opp med hun privat, istedenfor å gjøre akkurat det samme som hun gjør, nemmelig det å ta problemet opp offentlig.

    29. først til anonym over¨lættis og beskylde Andrea for dette. Hvordan vet du det? Man lever i en boble der inne. Man er sammen hver dag! Klart man blir lei av hverandre når man kommer ut i “friheten”. Så ikke gå rundt å beskyld før du vet hva som har skjedd! Kan hende Martine ikke har fortalt alt.
      2) Kjære Andrea, jeg har prøvd ta kontakt med deg på FB. Lurte på om du kunne hjulpet meg med noe. Kunne du gått inn å sett.

    30. Soph har jo bekreftet på bloggen nå hva alle har trodd om deg og Sofie, og det er at dere er mobbere og to grusomme personer som bør skamme seg.

    31. Alle vet at det er deg og Sofie det er snakk om. Når jeg leste Sophie sitt innlegg blir jeg helt sjokkert over hvordan dere oppfører dere. Dere er offentlige og “voksen”? Det er en så forferdelig barnslig oppførsel at alle unnskyldningene dine bare blir latterlig.
      Du er ett voksent menneske, og du driver enda å mobber folk. Få opp øynene dine og slutt å unnskyld deg, du drar alt så forbanna langt og skal alltid komme med drittsnakk.
      Foreldrene dine bør være stolt over deg når du og venninnen din mobber ett annet menneske for både utseende og oppførsel.

    32. En ting jeg lurer på, er hvordan nesten alle sa i introen sin at de kom til å slippe kulen, men når Martine faktisk gjorde det, så “stjal hun penger” og “at det var ondt å gjøre”! Ser ikke helt den? kan du forklare deg? I og med at du var en av de som ble drit sur

    33. Anonym: Jeg tar alltid opp det jeg får mye spørsmål om igjen og igjen i egne innlegg, som for eksempel i mitt siste innlegg om skinnjakken min, eller om det hvor jeg skriver om snus og røyk 🙂 Har også snakket med henne.

    34. er det ikke litt trist for deg selv at etter Sophie la ut ett blogg innlegg av snapchatten deres så har du ingen unnskyldninger igjen å bruke?:/
      Du lager en så fin fasade av deg om hvor søøøt og sniiiill og hipp hurra klapp klapp du er, men herregud så ufyselig feil det går an å ta av en person. du må seriøst skjerpe deg jente! folk ser gjennom deg nå.

    35. Er det ikke bare bedre å legge seg flat etter dårlig oppførsel enn å bortforklare og late som om du er the bigger person ved å ta det opp f2f?

    36. Hanne: Du mener altså det er mer voksen å publisere private samtaler og en side av en sak på en offentlig blogg? Verken Sofie eller jeg har noen gang kommentert andres utseendet på en negativ måte, fordi såpass overfladiske er vi ikke.

    37. Bruker du hjerter ironisk? Helt ærlig savner jeg at du snart legger deg flat for noe. Det er lov å gjøre dumme ting og ta feil. Virker som at flere av deltakerne fra i år burde skjønne dette, ikke bare du. Jeg tror du er en god jente, men vi er alle menneskelig.

    38. Anonym: Jeg har tatt denne samtalen direkte med Martine Lunde jeg, før jeg skrev dette innlegget 🙂 Hvis du refererer til Soph sitt innlegg så viser den snap-samtalen at jeg la meg flat og ba om unnskyldning gang på gang.

    39. Anonym: Jeg bruker hjerter fordi jeg liker hjerter og vil spre kjærlighet i stede for hat <3 Ja, og det jeg gjør i samtalen med Soph på snap er nettopp å legge meg flat og be om unnskyldning opp til flere ganger fordi jeg gjorde en feil!

    40. Der er som om noen av deltagerne venter på at noe skal skje, for å drive og spille offer-
      rollen(soph).. liker når hun er glad, men plutselig går hun tilbake til offer rollen. Ingen slang dritt til soph da et bildet fra hennes snap, med et sterkt lys mot ansiktet, og en lignende tekst under som sier noe om at hun skal på innsjekk med så mye highlighter .. Dette skulle være direkte rettet mot isabell, men jeg så ikke noe innlegg av isabell om dette? eller en screenshot?? Er det fordi hun uansett ikke kommer til å få noe ut av det? Det at Soph skriver at flere av deltagerne (hun mente sikkert deg og sofie ellerno) prøver å vise at de er gode mennesker.. der må jeg få stoppe henne! Dere er de 2 av deltagerne som har fått mest piss, fordi dere har vært dere selv! Men jaja hun vil nok gjøre alt for å bli mer populær! Får sjokk av at hun er 25. Vil ikke at noen skal misforstå meg, jeg mener at soph kan være kul, og jeg kjenner henne ikke, så kan ikke si at hun er et ekkelt menneske! Men hun dro den til 1000!
      Jeg som har vært gjennom mobbing blir så provosert av dette! Når folk bruker det til sin egen fordel! Jeg er sikker på at hun ikke kom inn i gjengen på hotellet(på grunn av måten hun spilte på..)og at det var litt ensomt, men nå er det nok!

    41. Altså jeg ler når jeg leser dette. Mennesker som virkelig ikke klarer å stå for det de har sagt og gjort! Er så falskt at jeg må nesten le litt. Trodde voksne mennesker visste hvordan man behandlet hverandre med respekt og ikke påstod at andre bare “følte det slik og det er jeg lei meg for”. Vær så snill å bare legg deg flat a. Du får ingenting ut av å pynte på sannheten (:

    42. Jeg tenker at Lunde og de som har gått ut med dette er barnslig, hva som skjedde mellom dere, er en privat sak dere burde tatt sammens,at Martine L ,Soph og dem får så mye støtte skjønner ikke jeg.. Dere er alle voksene og burde orde opp i dette selv, hele norge trengte ikke og vite det liksom.. Jeg og en kollega sliter veldig med en annen kollega, skal vi begynne og blotte henne for alle da, Nei vet du hva, vi er voksene og order opp selv..
      Digger forsatt deg og Sofie liker mye, og for min del så jeg ikke mye mobbing, og at Aleks røk bør lunde takke seg selv for siden han og henne var med og sende ut Sofie..

    43. Det jeg mener med å legge seg flat er ikke å si unnskyld gang på gang, men heller være ærlig om hendelsen. I det tilfellet si, “ja vi gjorde narr av deg og det var skittent og barnsliggjort. Vi er ikke de mest close så derfor tenkte vi at vi kunne lage en liten parodi.” Istedet for å “bestemme” at ballen skal ligge død og komme med dumme unnskyldninger. Legge seg flat = tilstå. Ikke si tomme ord som unnskyld

    44. Hei Andrea. Jeg kjenner deg ikke, men allikevel reagerer jeg litt på det du skriver her. Du snakker selv om uthenging fra Martine Lunde sin side, men samtidig går du selv til et direkte “motangrep”. Burde ikke dette temaet bli tatt opp ansikt til ansikt med Martine istedenfor, når du selv forventer at hun gjorde det med deg? Eller mener du at når hun har gjort det først så er det greit å ta igjen med samme mynt?
      Hvis Martine selv mener at hun har blitt dårlig behandlet, så er det hun som har rett. Som tidligere mobbeoffer vet jeg at det meste ikke er ment som mobbing, men allikevel er det. Og hvis det som Martine beskriver har skjedd, eller blitt oppfattet slik, så vil jeg si at hun ikke skylder noen som helst.
      Alle har et ansvar for at alle trives, det gjelder selvfølgelig like mye Martine som det gjelder deg, men hvis Martine virkelig følte at hun ble dårlig behandlet vil jeg påstå at det hun gjorde ikke var så gærent. Hun gir ingen hint om hvem som oppførte seg slik som hun skrev, hun skrev at det skjedde, akkurat som andre paradise-deltakere skrev om at alle ikke er like gode venner. Innlegget hennes var relevant, og det var overhode ingen som ble hengt ut. Så klart er det folk som skal ta forhastede beslutninger og prøve å tolke ting som egentlig ikke er skrevet, men det har allerede skjedd – det skjedde allerede i første episode av paradise.
      Når dette skal sies, så vil jeg si at du er flink med denne bloggen, du skriver mye relevant, og virker som en veldig flott jente. Jeg heier på deg – og jeg heier på Martine Lunde!

    45. Hei Andrea. Jeg kjenner deg ikke, men allikevel reagerer jeg litt på det du skriver her. Du snakker selv om uthenging fra Martine Lunde sin side, men samtidig går du selv til et direkte “motangrep”. Burde ikke dette temaet bli tatt opp ansikt til ansikt med Martine istedenfor, når du selv forventer at hun gjør det med deg? Eller mener du at når hun har gjort det først så er det greit å ta igjen med samme mynt?
      Hvis Martine selv mener at hun har blitt dårlig behandlet, så er det hun som har rett. Som tidligere mobbeoffer vet jeg at det meste ikke er ment som mobbing, men allikevel er det. Og hvis det som Martine beskriver har skjedd, eller blitt oppfattet slik, så vil jeg si at hun ikke skylder noen som helst.
      Alle har et ansvar for at alle trives, det gjelder selvfølgelig like mye Martine som det gjelder deg, men hvis Martine virkelig følte at hun ble dårlig behandlet vil jeg påstå at det hun gjorde ikke var så gærent. Hun gir ingen hint om hvem som oppførte seg slik som hun skrev, hun skrev at det skjedde, akkurat som andre paradise-deltakere skrev om at alle ikke er like gode venner. Innlegget hennes var relevant, og det var overhode ingen som ble hengt ut. Så klart er det folk som skal ta forhastede beslutninger og prøve å tolke ting som egentlig ikke er skrevet, men det har allerede skjedd – det skjedde allerede i første episode av paradise.
      Når dette skal sies, så vil jeg si at du er flink med denne bloggen, du skriver mye relevant, og virker som en veldig flott jente. Jeg heier på deg – og jeg heier på Martine Lunde!

    46. Juni: Hei, Juni! Jeg nevner ikke at hun har uthengt noen, men jeg mener at hun burde latt være å skrive innlegget fordi jeg ser at mennesker som ikke burde fått skylden får den. Jeg snakket med Martine Lunde etter at innlegget hennes ble postet, så den er i orden. Hva vi snakket om er mellom oss. Jeg sier ikke noe imot hvordan hun har følt det, og skriver også her at jeg synes det er veldig trist å lese det hun skriver. Poenget mitt er at hun burde ha snakket med dem det gjelder i stede for å dele det for første gang på bloggen uten forvarsel. Det løser sjelden noe som helst.

    47. Hei Andrea!
      Ville bare si at jeg sendte en melding til, slik at den havnet øverst i boksen😉 Håper gjerne på svar inne 30. Juni ( du forstår hvorfor i meldingen) det er på navet Mari J……😊
      Tenkte var lurt å sende en til, slik at du slipper å lete så mye. Du får jo sikkert mange meldinger dagelig! #livetsomkjendis😘💕

    48. det at du skriver ett egent innlegg om det de andre har skrevet for å redde deg selv sier vel egentlig sitt. Er jo en grunn til at du føler deg “truffet” hvis jeg kan si det sånn da

    49. Anonym: Jeg fikk flere kommentarer på bloggen angående dette, og selv om jeg varte enkeltpersonene fikk jeg spørsmålene igjen og igjen. Av den grunn valgte jeg, som jeg gjør med alt annet jeg må svare på flere ganger, å skrive et innlegg om det 🙂

    50. Andrea! Gi deg! Bare gi deg!
      Voks opp fra “kul” jente på VGS greia.. det er så sykkt kvalmt! Ingen likte de jentene på VGS og ingen liker dem som voksne heller! Seriøst! Ta deg sammen!

    51. Så, de som var igjen etter PH finalen var:
      Isabell, Martine, Sofie, Soph, Henote, Teele og deg av jentene. Så var det Petter, Aleksander, Morten, André, Kevin og Grunde av guttene.
      Jeg kommer tilbake til dette litt senere. Først vil jeg gjerne kommentere det faktum at du mener Lunde ikke burde skrevet PH-innlegget i det hele tatt. Her sier du jo i mot deg selv, når du var en av de første som uttalte deg om stemningen i PH-gjengen. Så ballet det på seg med Henote, Lunde, og Soph som også skulle skrive innlegg om dette dramaet. At Martine hadde en annen tilnærming enn deg, er jo opp til henne. Helt ærlig virker dette litt som clickbait fra alles side, for jeg skal innrømme at årets PH-deltakere er ganske oppegående (foruten mangel på basic fakta om ting rundt seg). Kanskje dere har avtalt dette på forhånd for å få klikk til bloggene deres? 😉
      Så, hvis dette er sant, vil jeg tilbake til hvorfor jeg skrev opp alle navnene i starten av dette innlegget. Jeg er overbevist om at du var en av de som var en smule barnslig ovenfor Martine etter finalen (men syns det er litt rart da Sofie påstår at Martine ikke snakket om henne på bloggen sin, så hvorfor skulle Sofie latt deg være kald mot Martine?) Derfor er jeg litt usikker på deg.
      Men jeg mistenker André, Teele, Petter, og Henote som flere av de som var “ekle” mot Lunde etter finalen, for det er rett og slett det inntrykket som passet dem best ut i fra det jeg har sett på tv. Jo’a, ting blir klippet, men dere sier fremdeles alt dere sier på tv. Ingen tvang dere til å si/gjøre noe der. “Bobla” tar ikke fra dere evnen til å tenke, eller?
      Huff, dette ble langt. Jeg mener ikke dette som “hat”. Håper dere lærer litt. Ingen kan alltid komme overens 🙂

    52. Folk kommer jo ikke til å slutte å spørre og hate på deg før du forklarer din “side” av historien. Nå har alle fått forsterket den følelsen av at du var en mobber inne på paradise, og du sier jo at du har en god forklaring og at ting er misforstått. Om du ikke forklarer er du vel klar over at når fremtidige potensielle arbeidsgivere googler deg kommer de til å se det de andre skrev, og dermed gjøre deg til en langt mindre attraktiv arbeidstaker? Hadde dette dramaet skjedd for noen mnd siden inne på paradise hadde du hatt null problemer med å si din mening, men nå som du er ute så er det plutselig helt uaktuelt å gi leserne dine (som betaler dine regninger) et bedre inntrykk av deg (noe som kan få bloggen din til å vare lenger) og et klarere bilde over situasjonen som utspiller seg?

    53. Oscar: Jo, det er bare du som fortsatt bryr deg om dette 🙂 Leserne mine betaler ikke mine regninger, det gjør jobben min. Dette er en privatsak, og jeg synes ikke den har noe i det offentlige rom å gjøre til tross for at andre har bragt den dit. Situasjonen er over.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg