HVA TJENER JEG PÅ BLOGGEN?

Etter at Henote skrev innlegget sitt om at hun ikke tjener noe på bloggen har jeg plutselig begynt å få en del spørsmål om det samme. Hva og hvor mye jeg tjener på å holde på med bloggen er visstnok veldig interessant, og det kan jeg forstå. Jeg har selv lest innlegg og artikler om hvor utrolig mye en del bloggere tjener på annonse-innlegg og hvor høy månedslønn de har. Det er mye penger å hente på blogging, men det er nok en god del mer å hente om man er etablert i bransjen og har gjort navnet og bloggen til en sterk merkevare, enn hva det er når man er helt ny i gamet. 

Jeg har hatt ett annonse-innlegg siden jeg startet denne bloggen, så dere kan kanskje skjønne selv at det ikke har kommet inn så mye på den fronten. Ja, jeg ønsker å gjøre bloggen til levebrødet mitt, og annonser en en del av dette. Allikevel vil jeg at bloggen min skal være ekte, og ikke en ren reklame-blogg. Jeg er ikke interessert i at annenhvert innlegg skal være reklame, men om det er noe jeg er interessert i og kan stå for så tenker jeg kjør på. Bloggen min skal representere meg og jeg skal kunne stå for absolutt alt som publiseres her. Det skal dere vite med en gang, at jeg aldri kommer til å publisere noe jeg ikke kan stå inne for. 

Når det er sagt så er ikke min økonomi noe jeg ønsker å dele med alle. Det er privat, og slik vil det fortsette å være. Når det er sagt, så har jeg en fulltidsjobb som er min inntektskilde, og jeg er ikke i en posisjon hvor jeg kan leve på bloggen nå. Håper dette ga dere litt mer innsikt i situasjonen selv om jeg ikke gir dere noen tall på noe som helst ❤.

17 kommentarer
    1. Noen tjener masse, men det finnes enda de som bruker bloggen kun som hobby. syns det e veldig bra at du kun vil skrive det du står for.. he hatt blogg selv nogen år, men sjeldent eg blogget så begynt litt igjen no.. men kun for hobby, en plass å skrive ting som føles må få ut.
      men syns alt du he skrevet e kjekt å lese 🙂 Stå på 😀

    2. Er vell ikke mye å skryte av heller, din økonomi… Men nå er ikke penger alt her i verden heller…

    3. Trond: Du, Trond, du Trond… Det er hyggelig å se at du engasjerer deg på bloggem min og er innom så ofte, men det er litt irriterende at det eneste du velger å komme med i kommentarfeltet er kritikk. Alltid. Om kjolevalg, om meningene mine og nå om økonomien min som du ikke vet noe som helst om? Give it a rest.

    4. Ble du fornøyd med øyenbrynene dine ? vil gjerne ha penere øyenbryn men vet ikke hvordan jeg kan fikse det. har du noen tips?

    5. Lager et innlegg om hva du tjener fordi det er etterspurt. Clickbait overskrift, likevel fikk ingen svar på det de lurte på #Logic (respekterer privatlivet ditt, bare skjønte ikke helt vitsen med innlegget når du ikke gir svar)

    6. 😊: mange spør, og selv om jeg svarer dette til hver enkelt i kommentarfeltet så får jeg spørsmålet gang på gang. Folk spør hva jeg tjener, derav overskriften og jeg svarer som jeg har svart alle at dette kommer jeg ikke til å utdype!

    7. Innom så ofte… der tok du veldig feil! Her ikke kommenter på en god stund! Pluss at hvis jeg ikke liker det du skriver, har på deg eller noen av innleggene jeg får litt sånn, wtf. Så må jo jeg som alle andre få ytre mine meninger. Husk en jævla viktig ting! Jeg har aldri truet eller kommet med kommentarer som mobber deg! For det skjer ikke, så dum er jeg ikke!

    8. Trond: Haha, jeg har aldri nevnt at du mobber eller truer? Synes bare det er veldig spesielt å bruke tid på å engasjere seg så mye i en blogg og et annet menneske kun for å kritisere.

    9. Jeg kritiserer ikke, jeg skriver det jeg mener. Akkurat sånn som du gjør når du blogger. Og dette med at jeg nevnte mobbing og truing er for at du skal VITE at jeg Ikke er den personen, jeg jeg vet du ikke har skrevet det, men jeg bare gir info om det. Bare sånn at jeg har mitt på det tørre, akkurat sånn som deg!

    10. Trond: Nå har jeg gått gjennom alle kommentarene siden jeg var med på PH, og alle dine har vært kritiske – ikke en eneste positiv eller nøytral. her har du et lite utdrag:

      Dette innlegget – Trond: Er vell ikke mye å skryte av heller, din økonomi…
      7/6 – Jeg selger gullkolen min. Trond: Oki… lenge leve oppmerksomhetssyken…
      1/6 Da jeg ikke kom inn i finalen – Trond: Jippi… du kom ikke helt inn i finalen!
      21/5 Innlegg om at jeg var redd for å gå hjem fra byen alene pga. overgrep – Trond: Trur du det er noe bedre for oss gutter/mannfolk å gå alene ute??? Det er faktisk ikke det. Så det at du trur at bare mannfolk som begår overgrep, så tar du så skammelig feil! Du må virkelig misslike oss menn, som klarer hele tiden å finne det negative i oss!

      Poenget mitt er at hvis du kun skal være negativ så kan du heller la være å kommentere <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg