EN VELDIG ROLIG SØNDAG

Jeg må innrømme at jeg fortsatt ligger i sengen, og jeg har ingen planer om å komme meg opp med det første. Det ble ganske sent i går, og jeg føler for å slappe helt av til jeg begynner å bli lei av det. Jeg hadde et lite vors her med noen venninner før vi dro ut på byen en tur. Det var faktisk kjempemoro, og vi hadde det veldig gøy! Vi danset og kosa oss til langt utpå natten, før vi dro i samlet gjeng til Burger King, haha. Egentlig ville jeg foretrukket McDonald’s, men sleip som jeg er tenkte jeg at Burger King var nærmere hjemme, og da slapp jeg å vandre gatelangs så alt for langt. 

Det er flere som har spurt etter videoen med Petter og meg, og det er veldig forståelig fordi det begynner å bli en god stund siden spørsmålsrunden ble satt igang. Han var på besøk i begynnelsen av denne uken og da spilte vi inn svarene. Det bare krever en del klipping, hehe. Videoen er på 45 minutter, og det er kanskje tjue av de som faktisk er interessante. Jeg begynte å klippe den i går, men så var det noe galt og alt ble borte så jeg må begynne igjen nå. Beklager! Jeg skal få den ut så fort som mulig ❤ Til dere som sliter med å lese bloggen fra mobil, så får jeg snart nytt design og da blir dette ordnet!


// Body fra Triumph

6 kommentarer
    1. Hei! Jeg har lagt merke til at du har rast nedover på topplisten den siste uka. Hvordan føles det? Hvorfor raser du fortere enn de andre PH-deltakerne? Har du noen sponsorer, slik at du tjener penger på bloggen?

    2. Karianne: Hei! Det at jeg har rast nedover som du kaller det, etter at PH sluttet å gå på tv er noe jeg regnet med 🙂 Selvfølgelig er jeg mer interessant når jeg går på tv, og det skjer ting der folk kan få svar på her på bloggen. Jeg vil selvfølgelig holde meg på toppen, men jeg kan ikke gjøre annet enn å jobbe hardt og skrive om ting jeg finner interessante som jeg håper dere også liker! Jeg raser vel ikke noe raskere enn de andre, de fleste av oss ligger ganske likt. De eneste som holder seg stabilt på toppen, og har gjort det hele veien er jo Sofie og Martinne Lunde, og det synes jeg er skikkelig imponerende! Angående hva jeg tjener eller ikke tjener på bloggen er det privat.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg