UKENS SPØRSMÅL

Den gruppechatten med alle, er feks Morten S og Sunny med i den også? Tenker siden de kanskje ikke var på hotellet lenge nok til å bli så close med dere?

Ja, vi har en gruppechat med hele gjengen og det er veldig hyggelig!

Hvilken type extensions har du brukt? Hvor fra?

Jeg har teipextention fra GreatLenghts 😊 Jeg har skrevet et lenger innlegg om det som du kan lese HER hvis du lurer på mer om dette!

Hei<3 Kan du ta med om du snuse eller røyker som nest ukas spørsmål?

Ja, jeg har fått veldig mange spørsmål om akkurat dette, så jeg skal skrive et ordentlig innlegg om det, men nei jeg gjør ingen av delene 🙂

Har du tatt noen operasjoner? I leppene, brystene?

Jeg har aldri operert i hele mitt liv, og det håper jeg virkelig at jeg slipper. Personlig synes jeg det virker skikkelig skummelt å operer? Det går jo som regel bra da! Så nei, jeg har ikke operert noe som helst, men jeg har fylt på med restylane to ganger i løpet av livet mitt. Første gang var i 2014 og den andre gangen var i 2015. Det er heller ikke noe jeg kommer til å gjøre igjen.

Har du møtt Lord Audun før? Hva synes du om han?

Nei, jeg har bare sett han på byen haha. Han er sikkert en hyggelig fyr han, jeg kjenner han ikke og har egentlig ikke laget meg noen mening om han.

Opplever du at folk oppsøker deg på jobben din for å ta bilde etc? Hva synes du evt om det?

Ja, dette skjer ofte. Det er veldig koselig at dere vil komme og ta bilde med meg, og jeg setter veldig stor pris på det! Dere er jo så søte og snille hele gjengen ❤ Allikevel er det ikke alltid det passer seg så bra på jobb da jeg ofte har mye å gjøre og står med kunder?

Hva jobber du med? 🙂

Jeg jobber i undertøysbutikk!

Så sykt fine vipper du har!! Hvor lange er de? ❤❤

Åh, tusen takk! De er 13mm lange.

Ble ikke venner og familie bekymret over å ikke få tak i deg på så lang tid? Eller kunne du si til de nærmeste at du skulle på PH?

Jeg hadde en dekkhistorie om at jeg skulle flytte til Australia for å studere, noe som egentlig var planen på ca. samme tid somda jeg dro til Mexico. Min nærmeste familie visste hva jeg egentlig skulle. I tillegg fikk jeg si det til bestevenninnen min fordi jeg skulle spille inn noe med TV3 hjemme hos meg før vi dro ned, og jeg bodde med henne så hun måtte nesten få vite om det. Det passet veldig fint fordi hun satt da hjemme og svarte på alle meldinger som tikket inn, og oppdaterte alle om hvordan det var i Australia haha. Det var vel nesten ingen som fattet mistanke før sånn to uker før det kom ut at jeg var med.

Hva synes du om når Lene mobbet Margrethe i ph sesong 1?

Jeg synes ikke det Lene og hun venninnen (husker ikke hva hun heter, noe på I?) gjorde var greit i det hele tatt. Det var rett og slett skikkelig fælt å se på, og jeg synes det var veldig bra at TV3 grep inn i situasjonen. Det viser at de tar dette seriøst, og at de ikke tolererer mobbing selv om programmet blir sett på som litt skandaløst. Det er ikke greit å mobbe noen uansett!

Blir du smigret når folk sier de er betatt av deg? Eller synes du det er kleint?

Haha, morsomt spørsmål! Jeg synes vel som regel det er hyggelig, men det kommer kanskje an på situasjonen? Hvis jeg ikke er der i det hele tatt kan det fort bli ganske kleint, men det er jo veldig hyggelig å høre!

Hvor er kjolen fra? Superfin!!

Tusen takk ❤ Jeg er skikkelig glad i den, og den er fra Monki, men ble dessverre kjøpt i fjor vår.

Er du ikke redd for digitaliseringen av mediebransjen og de enorme nedbemanningene som skjer?

Jo, dette er selvfølgelig veldig kjedelig for meg som ønsker meg inn i denne bransjen. Allikevel er det ikke noe annet jeg ønsker å jobbe med enn media, og da spesielt journalistikk. Det er ikke sånn at jeg da gir opp og begynner på en annen utdannelse som jeg ikke interesserer meg for fordi det er harde kår om dagen. Jeg elsker den bransjen og det studiet, og jeg vil elske jobben min!

Er du venn med tinderkongen, og hvorfor er dere ikke det hvis ikke?

Vi har ikke hatt noe særlig kontakt i det hele tatt egentlig. Det var ikke full match mellom oss akkurat, og da jeg så på tv hvor hardt han tok det innpå seg at jeg ikke ville kose osv. så forstår jeg godt hvorfor. 

7 kommentarer

Siste innlegg