DET AT ALLE ER VENNER ETTER PARADISE ER EN LØGN

Det kommer daglig spørsmål fra alle hold om jeg er venn med den og den deltageren fra Paradise Hotel. Har dere kontakt? Er dere uvenner? Hva synes du egentlig om den og den? Jeg forstår godt at dere er nysgjerrige, for det skjer alltid mye i kulissene når man kommer hjem som ikke havner på blogg, Instagram og Snapchat. Det har nok skjedd litt mer dramatikk i større grad enn hva vi har gitt uttrykk for, men det er faktisk mellom oss som privatpersoner. 

Nå er det ikke snakk om at det har skjedd noe som gjør at noen er uvenner, i hvert fall ikke så vidt jeg vet. Allikevel er det med at alle er venner kanskje ikke helt korrekt. Det er ikke slik at noen er bitre fiender eller hater hverandre, men alle kan ikke være like gode venner. Vi er en stor gjeng med mange forskjellige, sterke personligheter og det sier seg vel selv at ikke alle blir bestevenner.Jeg fant på en måte mine nærmeste ganske raskt, og merket fort hvem det var etter at vi kom hjem. I tillegg er det mange jeg er god venn med og som jeg liker å henge med, selv om vi ikke har tid så ofte som vi kanskje skulle ønske! Så er det selvfølgelig noen jeg aldri snakker med, annet enn om jeg møter de tilfeldigvis på gata. Jeg vil ikke beskrive det som venner, men heller som bekjente. 

Vi har en gruppechat på facebook med hele gjengen, og vi jentene har en egen. Det er stadig vi snakker her om å finne på noe, men det å samle alle blir som regel vanskelig. Vi har våre egne liv, og det skjer mye hos alle sammen nå tror jeg. Personlig synes jeg det er veldig koselig de gangene vi jentene henger sammen, og det kan være alt fra kosekveld med chips og potetgull til vors og bytur. Det er ikke alle jentene jeg snakker med hver dag, eller hver uke for den saks skyld, men det er ikke akkurat unormalt. Jeg tror det er få som har god kontakt med absolutt alle.

Det jeg er veldig glad for er at det alltid er koselig når hele gjengen møtes, som for eksempel på finalefesten. Jeg har hørt rykter om at det tidligere har vært drama på slike fester fordi deltagerne er såpass sinte på hverandre, eller uvenner. Slik er det heldigvis ikke med oss, og jeg tror helt ærlig at vi kunne hatt det kjempegøy om hele gjengen dro tilbake til Mexico med eller uten kameraer. Alle er ikke nære venner, men det er heller ikke noe uvennskap og det er jeg utrolig gald for. 

14 kommentarer
    1. Den gruppechatten med alle, er feks Morten S og Sunny med i den også? Tenker siden de kanskje ikke var på hotellet lenge nok til å bli så close med dere?

    2. Må bare spørre om noe teit *litt flaut* 😛
      Er du i slekt med hun som leser nyheter på P3? Hun heter også Sveinsdottir 😀

    3. Fint innlegg! 🙂 har et tema jeg lurte på om du vil skrive om? lurte på hvordan dere får det til å gå rundt økonomisk i forkant og i ettertid etter paradise? Vet man ikke skal spørre så mye om økonomi, så skjønner om du ikke ønsker å svare på det. Du har jo jobb, men virker som mange av de andre ikke har det. Har man spart opp sykt mye i forkant? Blir man mye sponsa? Man har jo ofte regninger under oppholdet også😅 Men som sagt, skjønner om du ikke ønsker å skrive om det og!

    4. E: Jeg kan ikke snakke for de andre, men jeg leide ut rommet i leiligheten min her i Oslo mens jeg var borte. I tillegg fikk jeg en stor lønning i januar som gikk til husleien i mars og april så jeg lå på forskudd der, men det har vært hardt altså… Jeg lå etter en god stund, men det går bedre nå 🙂

    5. Du virker så reflektert, Andrea! Har fått et enda bedre inntrykk av deg etter at jeg begynte å lese bloggen din.

    6. Hvorfor er det så vanskelig og lese innleggene dine fra mobil? Er ikke like vanskelig på andre blogger.. gjør det vanskelig for oss som bruker telefonen og følge med..

    7. Hei, hvor er kjolen du har på deg ifra?
      Kan du skrive under innleggene dine hvor outfitene dine er ifra? Du har veldig pen stil! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg