DETTE ER JEG STOLT AV Å HA GJORT PÅ PARADISE HOTEL

I dag er det en uke siden den siste episoden av årets Paradise Hotel ble sendt på tv. Det er faktisk veldig rart å ikke skulle logge seg inn på Viaplay for å se dagens episode, eller å vente i spenning på hva som kommer til å bli vist frem og ikke. Jeg savner det skikkelig, jeg! Det er så mange av de andre som synes det er deilig at det er over, men jeg er faktisk ganske trist. Det er noe som mangler i hverdagen min akkurat nå, og det er rett og slett Paradise Hotel. Når sant skal sies skjer dette hvert år PH er over, men det er selvfølgelig ekstra trist når det er min sesong med mine fine venner. I sorg over at jeg ikke lenger er å se på tv-skjermen (hehe) har jeg laget dette innlegget hvor jeg forteller dere hva jeg er stolt av å ha gjort i løpet av oppholdet mitt!

❤ Jeg stod med min første partner seks uker i strekk, noe som ikke er så veldig vanlig inne på Paradise. Dette er jeg veldig fornøyd med, og i de seks ukene var det ingen andre jeg heller ville stå med. I begynnelsen hadde jeg et veldig fint partnerskap med Petter, og det er på en måte synd at valget hans i uke seks ødela synes mitt på han som partner såpass mye… 

❤ I løpet av hele oppholdet dolket jeg aldri partneren min i ryggen. Jeg var 100% trofast mot Petter da vi stod sammen og mot Kevin da vi stod sammen. 

❤  Jeg klarte å komme med så nære en finale det er mulig å komme uten å faktisk være i den. Selvfølgelig ville jeg stå i finalen selv, men jeg må faktisk innrømme at jeg er fornøyd med å ha kommet meg helt til finaledagen og havnet på en tredjeplass på Paradise. 

❤ Jeg klarte nesten 12 uker uten å ryke ut.. Her skulle jeg ønske jeg kunne skrive at jeg aldri røk ut, men jeg var dessverre ute av hotellet i en liten time da Martine Lunde fikk velge seg en partner å stå med i finalen og valgte Kevin. Da røk jeg dessverre ut, men kom heldigvis inn igjen like etterpå. Allikevel må jeg si at jeg er ganske fornøyd med å ha kommet meg helt til siste uke uten å være ute av hotellet. So close! Jeg var med i alle episodene da ❤

❤ Jeg fikk det som regel som jeg ville. Det er ganske gøy at vi i de første åtte ukene av oppholdet på Paradise fikk det akkurat som vår allianse ønsket det! Vi var flinke og jobbet hardt og lurt for å oppnå det vi ønsket, og bortsett fra da Sofie røk ut, Isabelle fikk sitteplass og jeg misset finaleplassen gikk det ganske så greit med tanke på spillet. 

❤ Jeg hadde ikke sex på TV! Dette sa jeg at jeg absolutt ikke skulle ha før jeg sjekket inn, og jeg er veldig glad for at jeg klarte å holde dette løftet til meg selv. Samtidig hadde det ikke vært krise. Jeg ser nå at det å ha sex på TV ikke er en big deal lenger. Hvis man for eksempel ser på Aleks og Lunde så var de utrolig glad i hverandre og da er det bare koselig med litt sengehygge, eller hva?

❤  Jeg fikk utrolig mange gode venner som jeg er kjempeglad i den dag i dag!

8 kommentarer
    1. Hei! Hva tenker du om at både Sofie og Sophie har blitt Side 2-bloggere og ikke du? Du er jo en veldig aktiv blogger å blogger ofte om spennendes innlegg! Synes vertfall jeg! Jeg sier IKKE at det er ufortjent for de to, men forstår ikke helt hvorfor ikke du er når du er dobbelt så aktiv å tar flere varierte bilder osv!
      Uansett, jeg vil bare si at jeg har likt deg gjennom hele sesongen. Du minner om bestevenninna mi så det kan kanskje vere derfor! Når alle andre ble irriterte av klappinga di, så satt bere jeg å lo og håpte du skule gjøre det mer. Altså, hvor teit er det ikke å bli sur over noe så lite???
      Wow, lang kommentar! Skal runde av nå med å si at du virker som en utrolig kul og snill jente! Fortsett med det gode arbeidet du gjør! Stor klem fra jente 23! (Haha, tenkte det ville vere kult å poengtere alder så jeg ikke bare var “enda” en ung fan)

    2. Anonym: Hei! Jeg synes det er kjempekult at de har klart å bli Side2-bloggere 😀 Det er veldig bra jobbet! Jeg ser jo særlig da at Sofie jobber veldig hardt med bloggen, og da er det moro å få noe sånt ut av det 🙂 Åå, så søt du er <3 Veldig koselig å høre at du synes jeg fortjener det altså!
      Haha, så moro!! Dette var en superkoselig kommentar, tusen takk 😀

    3. Jeg syntes du var en veldig rettferdig spiller! Jeg husker de første ukene var det så mange som ønsket å få ut petter, og du var så trofast og nektet blank på å la deg påvirke av noen! Det viser at du er sterk og de andre parene var ikke like heldig med å ha en såppas lojal partner som deg. Du fortjente virkelig å komme så langt som du gjorde! Alltid snill, alltid til trøst for andre og alltid rettferdig! Du viste alltid respekt i alle avgjørelsene som ble tatt. Savner å se dere alle på hotellet i mexico. Dere har gjort denne sesongen av PH til en av de beste, spør du meg:) er glad du blogger og viser en annen side av deg! Du er helt nydelig, Andrea! God sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg