UKENS SPØRSMÅL

Pleier du å klappe hele tiden i virkeligheten, eller er det bare på PH?

Dette er faktisk en (u)vane jeg har hatt i veldig mange år. Jeg husker ikke da det startet, men det er noe jeg gjør når jeg blir glad til vanlig også, ikke bare på Paradise Hotel 😊

Hva er viktigst for deg når det gjelder gutter? Utseende eller personlighet?

Personlighet er absolutt det viktigste for meg! Personligheten til et menneske kan gjøre utrolig mye for utseendet også. Jeg synes andre kan bli både mer og mindre pen ut ifra hvordan personligheten er. Hvis du er skikkelig snill, hyggelig og sjarmerende så blir du fort mye kjekkere. Akkurat som at du blir mindre attraktiv også utseendemessig i mine øyne om du oppfører deg som en drittsekk. Selvfølgelig spiller utseendet en rolle for meg, men jeg setter personlighet først!

Hei Andrea, Er du like happy Unicorn Jente som du er på PH Haha?

Haha, ja jeg må vel nesten si at jeg er det. Jeg er meg selv lik, selv om jeg er litt ekstra kynisk og prøver å legge bort følelser, så er personligheten min ganske lik som på TV.

hva heter du på snap?<3

Der heter jeg andreasveinsdot ❤

Ahhh, hater pollen!! Hvor er toppen fra? Den var superfin

Tusen takk ❤ Den er fra H&M.

Hei! Bare lurte på hvor du har kjøpt den fine hårbørsten du har inne på Paradise?

Den er faktisk kjøpt på et helt random apotek i Warszawa!

Er håret ditt farget, eller har du naturlig lyst hår?

Håret mitt er stripet lysere, men jeg er ganske lys naturlig. Etterveksten viser min naturlige farge.

Når har du bursdag?

Jeg har bursdag 26. oktober, og jeg gleder meg allerede masse! Bursdagen min er selvfølgelig favoritt-dagen min i løpet av året, haha så jeg ser virkelig frem til denne dagen selv om jeg har noia for å bli hele 23 år gammel

Hvor er solbrillene fra? 😀

De er fra BikBok ❤

Har du lappen? Hvilken bil kjører du i såfall?

Jeg har lappen! Den tok jeg da jeg ble 18 år, og jeg kjørte rundt hele tiden. Vi pleide å dra på roadtrips med jentene, så gode minner. Nå har jeg ikke bil, men jeg hadde en søt rød Polo en gang i tiden.

Hvor er øredobbene fra?

De er fra H&M

Hvor er jakken fra?

Den er fra Mango 😊

Hvor høy er du?

Jeg er 168 cm høy!

Var ikke Aleks, Lunde og Isabelle bedt på vors til dere?

Det var de selvfølgelig! Planen var å ha et jentevors her, men Kevin og Morten krasjet det, haha. Isabelle og Lunde var absolutt invitert. Det er ikke sånn at vi utelater noen, inviterer vi noen så inviterer vi alle. I hvert fall i slike settinger 😊 De var på et annet vors!

Hva jobber du med ved siden av bloggen? 🙂

Jeg jobber i undertøysbutikk!

Hvor er de røde badedraktene kjøpt? Har du link?😀

Den er fra kolleksjonen til Triana ❤ Du kan finne den HER.

Hvorfor er ikke du med i “kolektivet” altså den serien som kommer etter paradise?

Det er TV3 som valgte ut hvem som skulle være med der, og det var dessverre ikke plass til meg denne gangen 😊 Jeg er med i en episode da, så følg med!

Hva synes du om Jørgen i forrige sesong? Ser for meg at han er litt sånn din type gutt.

Jeg kan ikke svare på dette, fordi jeg så faktisk ikke så mye av fjorårets sesong? Det var forskjellige grunner til det, men uansett så har jeg ikke sett nok av han til å svare på dette 😊

Er du og Lunde gode venner den dag i dag?

Vi er venner, ja, men hun er ikke en av de jeg har mest kontakt med nå i etterkant.

14 kommentarer
    1. Har dere enda kontakt med gamle deltakere, slik som Sunny, Morten S, og de guttene som sjekket inn dag en men ble sendt hjem?

    2. Så fin du er, Andrea!
      Jeg vil bare si at det er meg en glede å lese bloggen din hver dag. Det som helt klart gjør denne bloggen til en av de bedre, er språket ditt – du skriver så utfyllende og flytende, og setningsoppbyggingen din er så sykt mye bedre enn mange andre på topplisten! Det gjør det behagelig og interessant å lese.
      Jeg vet at du har fått endel hate, men du skal vite at vi er mange mennesker som digger deg og ønsker deg alt vel. Ha en fin dag!

    3. Anonym: Nei, jeg har aldri operert noe som helst. Jeg har tatt restylane i leppene mine to ganger. En gang i 2014, og senest i 2015 så det begynner å bli en stund siden. Det er heller ikke noe jeg ønsker å gjøre igjen!

    4. Hei Andrea! Ville bare si at jeg liker bloggen din veldig godt. Du skriver alltid om nye og interessante ting. Du er sykt flink til å skrive og jeg er en daglig leser! Fortsett med det fine arbeidet ❤️

    5. Sofie: Ja, det skjer nesten daglig. Det er veldig koselig, og jeg setter skikkelig pris på det! Samtidig er det ikke alltid det passer så bra, for eksempel om jeg er med kunder eller om det er en del å gjøre… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg