HELGENS PLANER

Det er endelig helg! Jeg skal bare bli ferdig på jobb, og så har jeg fri helt frem til tirsdag. Det er skikkelig digg og jeg krysser fingrene for at det blir strålende vær så jeg kan nyte fridagene mine. Gårsdagen var ekstremt rolig, og jeg forlot faktisk aldri leiligheten. Det er ganske sykt, men jeg var utrolig sliten og brukte halve dagen på å sove før jeg kviknet til mot kvelden. Vi hadde tacokveld og koste oss med film.

I kveld har jeg faktisk ingen planer, og det er kjempedeilig. Det har gått i ett veldig lenge nå, så det å ha en kveld hvor jeg bare tar det med ro og får gjort en del ting jeg trenger å gjøre her hjemme er helt perfekt. Jeg skal komme meg på trening etter jobb, for så å nyte kvelden fra sofakroken. I morgen blir det mer fart og spenning om man kan si det sånn. Det er flere på jobben som slutter, så vi skal ha en avslutning for to av de i morgen kveld. Da blir det i utgangspunktet både mat og vin så det blir moro! Jeg tror nok jeg står over vinen. Det har blitt litt mye fest og moro i det siste, så nå trenger jeg en liten pause.

7 kommentarer

Siste innlegg