BEDRE ENN FORVENTET

Husker dere jeg fortalte at jeg skulle på førpremieren til den nye Baywatch-filmen i går? Det var veldig mye bedre enn forventet. Vi ble en skikkelig god gjeng, og dette ble en slags forsmak på i kveld. Rebecca, Henote, Lunde, Isabelle, Martine, Kevin, Morten, Petter, Grunde og jeg møttes utenfor Vika kino hvor det skjedde masse moro. Dette er faktisk første gang jeg er på et sånt arrangement, og det var veldig moro. Alt var så gjennomført med rød løper, et stort banner, flammekaster, kokosnøttdrinker og fine biler. Vi koste oss masse selv før filmen begynte, så det var veldig moro! 

Selve filmen var veldig morsom. Jeg kjedet meg ikke akkurat med å se kjekkas-Efron løpe rundt på stranden og babe seg. Det var god underholdningsverdi og vi lo masse flere ganger! Nå skal jeg på styling, så kanskje jeg klarer å bli litt ekstra fin til i kveld. Kjolen min har fortsatt ikke kommet så jeg har egentlig skikkelig panikk, men jeg kan ikke tenke på det for da kommer jeg ikke til å fungere… Kryss fingrene for meg da dere!


 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg