DETTE ER EN VELDIG SPENNENDE DAG

I dag er en veldig spennende dag, og jeg spratt faktisk opp av sengen da vekkerklokken ringte. Jeg skal riktignok på jobb i noen timer nå, men etter det har jeg masse på planen! Jeg skal faktisk rett fra jobb til et veldig spennende møte. Det er skikkelig moro, og jeg håper alt går i orden så jeg kan fortelle dere om det. Jeg hater egentlig at bloggere skriver slikt fordi jeg blir så nysgjerrig på hva de skal, men jeg klarer ikke la være å dele dette når jeg er så spent! Dere får krysse fingrene for at det går helt perfekt ❤

Senere i kveld kommer en del av Paradise-jentene til meg. Henote, Martine og Rebecca kommer i hvert fall, så det blir koselig! Vi skal på førpremieren av den nye Baywaych-filmen på Vika kino i kveld, og tenkte å samles først. Dette ser jeg skikkelig frem til fordi vi har det alltid så bra når vi er sammen. I tillegg er det selvfølgelig moro med førpremiere. Det skal skje masse gøy før filmen starter, og jeg tar selvfølgelig med kameraet så dere kan få ta del i det på etterskudd via bloggen! Personlig ser jeg frem til å se Zac Efron løpe rundt i bar overkropp et par timer, hehe… 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg