JEG SYNES DET VAR FLAUT Å TA BILDER

Jeg husker hvor ukomfortabel jeg var med å ta bloggbilder i offentligheten da jeg først begynte å blogge. Det var rett og slett skikkelig kleint. Jeg prøvde å finne bakgater uten mennesker, og hvis en eneste person kom gående i nærheten fikk jeg helt panikk og ville gjemme meg. Jeg synes det var så flaut! Hva tenker han eller hun om hva jeg driver med? Så kleint.

Nå forstår jeg virkelig ikke hva jeg tenkte med. Det er da ikke kleint å ta bilder på gata? Hvorfor i all verden skulle det egentlig vært det? I dagens samfunn er jo eksponering på sosiale medier nådd et skyhøyt nivå, og det er noe omtrent alle driver med. Det å dra frem et kamera er kanskje litt mer synlig enn å ta bilder med mobilen, men er det noe galt i å være synlig? Jeg tror det er janteloven som hadde satt seg fast i bakhodet mitt, men nå har jeg heldigvis kastet den på sjøen for lenge siden. Nå kan jeg stille meg opp midt på Karl Johan om jeg ønsker det uten å være flau eller redd for hva andre skal tenke. Jeg gjør det jeg vil, og om noen synes jeg er teit som drar opp speilrefleksen midt i gata for å ha et lite photoshoot får de bare synes det. I don’t care. 

11 kommentarer
    1. Elsker å følge bloggen din, og synes du skriver så utrolig bra! Synes mange bloggere har så mange feil og rare formuleringer som gjør det vanskelig å lese teksten, men du er kjempegod. #HøyNerdefaktorFraMinSide ( – men syntes du fortjente litt skryt for det 😀 )

    2. Vet du hva? Du MÅ bare slutte å late som det er så jævla mye bedre hos dere enn hos Morten og hun dama. Så livestreamen til morten nå. Ser jo ut som et bomba horehus som Kevin sa hos dere. Verste jeg har sett. Hvorfor er Morten kun sammen med samboeren sin så fort Sofie er borte . Hun som bestemmer?

    3. Anonym: Hahaha, denne var morsom! Jeg dør av at dere alltid skal mene noe om ting dere ikke aner noe om <3 Ja, i det fire gutter slår seg ned i leiligheten blir det fort seende ut som det altså. I går var det kaos, men er jo ikke akkurat sånn det vanligvis ser ut her haha. Uansett er det som regel enda verre der enn hva det var her i går. Vet du kanskje hvordan det ser ut hjemme hos de? 🙂 Hehe. De henger sammen nesten hver dag, og Martine er her flere ganger i uken <3 Så vidt jeg vet får han være med akkurat hvem han vil altså! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg