DET VAR SKIKKELIG SKUFFENDE

Det er mandag, ny uke og nye muligheter! Jeg har tre arbeidsdager foran meg før jeg har fri på torsdag. Da er det finalefest og jeg skal bruke dagen på å glede meg, og selvfølgelig gjøre meg klar for denne spennende begivenheten! Jeg gleder meg så til å samle hele gjengen og en slags avskjed. Det hørtes utrolig trist ut, men det er faktisk ganske trist… Nå er denne delen av reisen over for oss, og det blir veldig rart. 


 

Da jeg våknet i går ble jeg skikkelig skuffet. Jeg var ikke i form på lørdag så jeg drakk vann i bursdagsfest og var hjemme innen klokken 23. Det som var oppturen med dette var at jeg kunne stå opp tidlig og få mest mulig tid i parken! Problemet er bare at det var overskyet og langt ifra parkvær så de planene gikk raskt i vasken. Jeg hadde handlet inn masse grillmat og var skikkelig forberedt på en lang dag med sol i parken, men slik ble det ikke. Vi endte opp med å dra ut og spise lunsj på Aker Brygge i stedet, og det var veldig koselig. Emilie og jeg hygget oss veldig og spanderte på oss både forrett, hovedrett og dessert før vi dro innom Yummy Heaven på vei hjem og kjøpte med oss godteri. Vi vet å kose oss da kan du si. 

I kveld får jeg besøk av Michelle. Vi skal ha en god gammeldags sleepover, så det blir garantert veldig hyggelig. Nå som Sofie er borte er det ekstra hyggelig med besøk for da slipper jeg å være hjemme alene, for da kjeder jeg meg etter et par timer. Vi skal lage litt god mat og selvfølgelig se første episode av finaleuken på Paradise Hotel! Det skjer SÅ mye denne uken, så her er det bare å følge med ❤

18 kommentarer
    1. Gleder meg å se PH finaleuken 👏🏼
      Koselig du får besøk av venninne , men Morten er vel kanskje hjemme også ?
      Så helt alene er du vel ikke i leiligheten, selv om Sofie er på reise 😉
      Håper du får en fantastisk dag & uke.
      Kos deg masse på den store finalefesten , der enten du, Morten eller Kevin er vinnere.
      Men uansett dere er alle vinnere, dere er i finalen. 🎉👏🏼
      Ha en super mandag Andrea.
      Klemmer🌸

    2. Jeg tror du vinner paradisehotel, fordi du har vippeextensions som du fyller på ofte, og du har negler + at det virker som du har mer penger enn før på hvordan du kler deg o.l

    3. Aha , ja da stiller det seg annerledes .
      Koselig m venninne på overnatting da.
      Deilig vær ute i dag, wiiiiiiii

    4. Hei Andrea! Beklager upassende kommentar på innlegget, men bare lurer på noen ting som du kan svare på!
      Jeg har store planer om å melde meg på paradise, og lurer på når dere får svar på at dere er en del av sesongen? Med tanke på jobb og sånt!
      Også lurer jeg på luftfuktigheten i Mexico! Jeg glatter håret mye, blir håret brusete i luften eller går det bra siden det ikke er innspilling i den varmeste tiden?
      Håper på svar! Ellers er du en herlig jente, heier på deg <3

    5. kos dere masse i kveld 🙂 gleder meg til denne finale uken 🙂 heiet på deg og Sofie hele veien så håper virkelig en av dere vinner, blir uansett glad for hvem det er, går så mange rykter nå,eller har gjort det en stund,men jeg venter heller og ser 🙂

    6. Helt ærlig, du har den beste bloggen av alle paradise deltagerne. Mye bra innhold, og det er interessant å lese. Stå på sier jeg bare! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg