DET BESTE MED EN OFFENTLIG DAGBOK

Jeg elsker å blogge av mange grunner, men det er hovedsaklig det at jeg får skrive som gjør det moro. Det å skrive har alltid vært en måte å få utløp for følelser og tanker på. Jeg er ikke glad i å snakke om sånt, og jeg er heller ikke god på å formulere meg muntlig. Av den grunn har jeg alltid foretrukket å skrive. 

Det er flere grunner til at jeg synes blogging er kjempegøy! Jeg må virkelig bruke hjernen og være kreativ for å skape gode innlegg. Jeg får ordnet meg, presset meg opp av sengen på fridager og gjort mye jeg vanligvis ville byttet bort for en powernap eller et seriemaraton, noe jeg får veldig lite ut av. Dette gjør igjen at jeg er mye mer sosial og gjør masse morsomme ting jeg kanskje ikke ille gjort ellers! Jeg ender opp med å skape enda flere gode minner enn tidligere. Det å faktisk ha muligheten til å bla tilbake i arkivet og se hva jeg gjorde på denne dagen for et år siden er gull verdt. Jeg kan se tilbake på eventer, bursdager, reiser og lese hva jeg tenkte og følte der og da. Det er en unik mulighet man får ved å blogge. I en dagbok har du teksten, men på en blogg har du også bilder og filmer satt sammen med følelser og tanker. Om fire år kan jeg gå tilbake i arkivet og finne frem innleggene om Trondheims-turen. Jeg kan lete meg frem til innleggene om Mexico og Paradise Hotel. Jeg kan bla tilbake i bildene fra hotellet og tiden etterpå og få alt litt nærmere igjen. Det er dette jeg setter mest pris på med min offentlige, digitale dagbok. 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg