DEN BESTE FEIRINGEN NOEN GANG

Jeg hadde en skikkelig bra dag i går! Etter å ha stått opp på feil bein litt for sent, bedret alt seg når jeg kom meg på champagnefrokost med de fine vennene mine. Det var rett og slett bare smil, kos og hygge hele dagen. Jeg hadde en av de morsomste 17.mai-feiringene jeg noen gang har hatt. Det var bare fest og moro, og jeg savnet ikke pølse- og is-feiringen et sekund i løpet av dagen. Vi danset og festet fra morgen til kveld, og jeg er så glad for at dagen ble som den ble. Jeg klarte til og med å holde ut til kvelden og dro en liten tur på byen. Det er så typisk meg og ikke holde ut hele dagen, men denne gangen gjorde jeg det. Det endte selvfølgelig med at jeg dro hjem tidlig og spiste taco, men jeg er solt av egen innsats altså! 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg