DETTE ER VELDIG MEG


Jakke H&M // Veske BIKBOK // Genser H&M // Bukse BIKBOK // Sko Nike

Dette er et veldig typisk meg-antrekk. Nøytrale basisfarger, sorte vide bukser og en deilig genser. Jeg er veldig glad i farger som sort og grått, og ender alt for ofte opp i det samme. Den basic-stilen er noe jeg pleier å gå for, både til hverdags og fest. Det er sjeldent jeg bruker fargerike klær og masse tilbehør, men det skjer en gang innimellom. Ellers går det mye i antrekk som dette. Denne jakken er faktisk favoritt-jakken min. Jeg er skikkelig glad i den. Den kan brukes til omtrent alt. Hverdag, fest og chill, helt perfekt!
 

19 kommentarer
    1. Heisann Andrea❤️Jeg er nok din aller største Fan😂JEG Har sett på paradise hotel siden start når du var med og Du har altid Vært den jeg syntes var Mest intresang å føle Med på😂jeg Vet ikke helt hvorfor men Du Er bare Helt Fantastisk i mine øyne😂jeg har faktisk en lik jakke som du hadde på i ditt siste innlegg fra H&M 😂 håper du vil svare meg fordi det betyr uendelig mye for meg❤️👍🏻Hilset din Største fan!!!😂❤️❤️❤️😍

    2. Hahha forbanna sau. Mer taktisk smart å senda ut Kevin, men du sende ut Alex bare for å verr jævlige mot Martine? Fyfaen du e selvopptatt bitch as, egoistiske faen

    3. Hei! Hvorfor var du så opptatt av å svekke Martine inne på hotellet? Hun reddet jo deg og sendte hjem Soph tidligere i sesongen, og hvis det var pga at hun var med og spilte ut Sofie, så kan jo det argumentet brukes for å sende ut nesten alle der inne. Var det rett og slett sjalusi som gjorde at du ville ha henne ut? Ser mange skriver det.

    4. Sandy: Martine var min aller sterkeste konkurrent inne på hotellet, og sammen med Aleks utgjorde det er veldig sterkt par med full tillit til hverandre. Det er flere grunner til at jeg sendte ut Aleks, men selvfølgelig var det blant annet for å svekke Martine som motspiller. I tillegg var ikke Aleks en gutt jeg kunne gå bak, så for min del var det å sende han ut det aller beste for min egen del. Ja hun reddet meg da, men mye er endret siden den tid og jeg hadde ingen planer om å gå rundt og skylde folk tjenester der inne. En må tenke på seg selv.

    5. Anonym: Det er ikke taktisk for meg å sende ut Kevin som jeg vet at jeg kan stille meg bak og spille med i stede for Aleks som jeg ikke kunne spille med, og som stod sterkt med min sterkeste konkurrent.Dette var det lureste for min egen del.

    6. vel hun elsker jo hello kitty, går rundt og klapper som en sel og i en voksen alder ennå leker hun er en prinsesse så, ja 😀

    7. Herre min hatt.., skjønner dere virkelig ikke at dette var et spill, reality TV..?! Uansett hva som blir gjort/ikke så var det noe som var der inne.Skjerp dere!! Å kritisere eller kalle noen for bitch blir bare for dumt.. Blir bare litt provosert.. Uansett stå på Andrea!

    8. Hei Andrea.
      Veldig nysgjerrig… har du så rette bryn eller napper du de sånn?
      *håper du svarer* :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg