BESTEJENTA MÅTTE SJEKKE UT

Jeg vet ikke hvordan jeg skal begynne dette innlegget. Dette var definitivt min aller verste dag inne på hotellet så langt. Sofie måtte sjekke ut i kveldens episode etter å ha blitt offer for en vel gjennomført plan, og derav blitt sendt ut av president Teele.

Denne uken har vært veldig kaotisk. Vi trodde lenge at vi hadde full kontroll, og at vi kunne stole på våre nærmeste der inne. Det viste seg ganske klart i gårsdagens episode at vi ikke kunne stole på noen av dem. Kevin som vi spilte med fra dag en, som var en av våre aller nærmeste inne på hotellet gikk mot oss og var utrolig nok med på å sende ut Sofie. Det er noe jeg aldri kunne forestilt meg at han ville gjøre. De to var par-goals der inne, og det at han var med på dette var definitivt det som overrasket og såret mest.

Det at Sofie ble sendt hjem var rett og slett helt forferdelig. Hun var min absolutt nærmeste inne på hotellet, og den eneste jeg følte at jeg alltid hadde hundre prosent med meg. Sofie var den jeg stolte fullt og helt på der inne, og som dere har skjønt ble vi veldig gode venninner. Vi hadde så mye moro, og kunne være helt ærlige med hverandre uansett om det gjaldt Paradise Hotel eller ting hjemme. Det at hun nå måtte dra fra meg var så trist. Jeg følte meg så utrolig alene da hun dro og jeg skjønte at alle de andre jentene hadde vært med på å sende henne ut.

Nå står jeg på en måte alene, og det er ikke hyggelig i det hele tatt. De fire andre ble veldig close den uken som gikk, og jeg forstod nå at de spilte sammen. Jeg følte at jeg ikke hadde noen da Sofie dro, selv om de andre jentene var flinke til å ta vare på meg den kvelden. Henote var en av mine aller, aller nærmeste der inne og det var som om jeg hadde mistet både henne og Sofie på samme dag da jeg skjønte at hun hadde vært med på dette. Det gjorde det hele veldig mye verre. 

Herregud, vi skulle jo stå i en finale mot hverandre! Hva skjedde? Jeg begynte faktisk å gråte da jeg så episoden, rett og slett fordi det å se det igjen var veldig trist. Det å bli sviktet der inne er så ille, fordi de menneskene der er alt du har. Verden utenfor eksisterer rett og slett ikke. Dette var faktisk det verste som kunne skje meg der inne på dette tidspunktet.

Ååååh. Paradise Hotel uten Sofie og Andrea som styrer sammen, hva er vel det?

28 kommentarer
    1. Om Sofie ikke sjekker inn igjen drit fort etter alle la familia folka som har kommet inn så har pH gjort noe feil. Du og Sofie skal stå i finalen, dermed basta! PH er ikke det samme uten dere to som styrer

    2. Har egt ikke sett dere prøve å hjelpe så mange inne på hotellet som dere skal ha det til, utenom dere selv.. er ikke no galt med det, men kanskje slutte å bruke det som argument mot alt

    3. Jeg likte egt Sofie på starten, men hun begynte bare å irritere merogmer. Det at hun skulle ha det til at Kevin gikk fremfor Morten var bare bullshit. Go Kevin!!!

    4. Dere (hvertfall du), skal ha det til at du og Sofie var så gode og harmoniske og tenkte på alle andre, når dere egentlig kun tenkte på dere selv.
      Sofie hadde stått i finalen dersom hun valgte Kevin foran morten, istedenfor å la Kevin stå uttrykt med Teele. Morten er Kevin sin største konkurrent. Hallo? Hvor slemt er ikke det? Så klart måtte Kevin gjøre noe for å overleve, når Sofie valgte hans største konkurrent over han. Helt patetisk. Slutt å lek uskyldige.

    5. Dere prøvde jo bare å hjelpe dere selv, ingen av de andre du nevner. Isåfall var det av deres interesse. Digger Kevin og Lunde som tok saken i sine egne hender. 😀

    6. Litt merkelig å si at kevin svikta dere. Hvor var Sofie forrige uke da kevin sto utrykt bak Telee på sermonien? Joda Sofie sto og blomstra i all lykke bak Morten. Så det var som fortjent si :):):)

    7. Kevin reddet seg selv. Sofie satset på kjærligheten og ikke spillet, og måtte rett og slett betale prisen for det

    8. Jeg bruker igrunn aldri å engasjere meg i kommentarfelt, men nå måtte jeg;
      Både du og Sofie virker som to helt fantastiske jenter, Andrea. Dere fremstår greie og gode mot alle – og jeg heiet på dere.
      Jeg skjønner ikke hvorfor mennesker i dette kommentarfeltet har behov for å slenge ut slike negative og unødvendige kommentarer. Jeg blir noen ganger litt nysgjerrig på om de faktisk tenker over at du er en helt vanlig person med menneskelige følelser?
      Jeg håper du virkelig overser disse, og heller ser på dette som et svakhetstegn – jeg tenker at dette er unge mennesker som kanskje har såpass issues i egne liv at de ikke tør å fremstå med sitt navn, og har derfor behov for å skrive stygt om andre. Håper du tenker det samme ☺️
      Klem Julia ❤️
      Håper de kommentarene ikke går inn på deg.

    9. Håper virkelig Sofie kommer inn igjen og lager et helvete for dem andre,hvis ikke så må du og Petter vinne,eller Morten alene 💚💙 heier på dere 3! Er også veldig skuffet over kevin

    10. Så irriterende at folk skal kritisere for hva som ble gjor/ikke gjort hele tiden. Er jo søren meg bare et spill, reality TV. Snart 40 og satt og gråt..Du og Sofie er favoritter​! Stå på videre!

    11. Skjønner Kevin, han ble jo risikert uka før. Hun virket in love med Morten, og jeg forstår avgjørelsen hans! ❤

    12. Det værste som kunne ha skjedd deg? Buhu.
      Hvorfor fortjenter dere å stå i finalen, og ikke de andre? Du har jo bare surfet gjennom hele greia fordi du har hatt Sofie. Hvorfor du har blitt castet med på dette programmet er jo et under i seg selv, du er jo bare kjempekjedelig. Kjenner jeg bare blir så irritert for at dere tar på vei av noe så tåpelig.

    13. Jeg må bare si jeg blir helt sjokkert over hva folk kommenterer her, det er så urettferdig og det er så absolutt ikke greit… Trodde aldri jeg skulle gråte av en paradise-episode, men dette var som å se Titanic! Bare måten episoden er framstilt på også, ved at “alle” går imot en person er så vondt å se på. Gleder meg til å følge med videre, også håper jeg Sofie kommer inn igjen – og at jeg ser dere begge i finalen med Petter og Morten! Kjørr!

    14. “Akkurat det var del av en plan for å få ut André som Kevin var med på <3 Teele ville stå med Kevin, og derfor ble det som det ble den gangen."
      Det gikk han bare med på fordi Sofie sa hun ville det slik. Han sier selv at han følte seg sviktet over at hun valgte Morten ovenfor han i den situasjonen.
      Tror du har en del å lære av Sofie. Hun biter i det sure eplet og innrømmer feilene sine der inne, og det minsker det negative rundt hennes oppførsel. Du derimot har vært i forsvarsposisjon hele uken og nekter å innrømme at det ikke er noen andre sin feil og at oppførselen deres var kjip.
      "åe alle såret og sviktet oss sånn!". Nei, de gjorde ikke det. De tok vare på seg selv da dere ikke gjorde det. Du har btw aldri styrt der inne...

    15. Hva i alle dager folkens? Skjerp dere, det er et spill. Hvor produksjonen ikke tar med alt, det er masse vi ikke ser. Hva vet dere om at jentene ikke har hjulpet, å stått opp for de andre der inne? Dere oppfører dere ti ganger verre her, enn hva dere mener Andrea og Sofie gjorde. Heia Andrea, stå på!!

    16. Andrea og Sofie styrer sammen? Haha Morten / kevin styrer, dere dulta etter, mulig og bli så innbilsk ?

    17. Håper du ryker i neste uke. Om Sofie kommer inn igjen boikotter jeg det som må være den verste sesongen av PH noensinne.. Håper castingansvarlige finner mer spennende personligheter til neste sesong! Martine Johansen burde jo ha sjekket inn igjen men neida..

    18. Jeg må bare si etter å ha fulgt med noen ganger(jeg har ikke fått med meg så mye)at du og Petter er så søte sammen, jeg tror han liker deg;-) synes man ser det tydelig på TV ihvertfall ;-):-) hilsen 33 åring:-);-) Lykke til!!:-)

    19. Jeg skjønner både dems valg og deres skuffelse, uansett er det utrolig godt å se at alle dere er venner idag og er forståelsesfulle<3
      Du og Sofie er to super herlige personer og det er resten av gjengen også! I begynnelsen heide jeg på "Det hvite hus (unicorns)" men etter at "La Familia" "døde", var det utrolig vanskelig å finne noen å heie på, for jeg likte(og liker) rett og slett alle, og uansett hvem som røk var det trist.
      Fortsett å være like herlige og aldri forandre dere!
      Klem!<3

    20. For en attitude.. en “vi fortjener å være her mer enn de andre holdning”. Flertallet ville ha dere ut og det ble Sofie sin tur først 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg