DETTE MÅ JEG HA I KJØLESKAPET

Det er noen ting jeg alltid må ha i mat- og kjøleskapet. Dette er ting jeg trenger til det aller meste jeg pleier å spise. Jeg er for eksempel veldig glad i havregryn, og kan spise det som grøt eller med melk og bær på. Det er supergodt, og jeg har alltid en backup-pose med havregryn i skapet så jeg aldri går tom. Jeg spiser generelt sunn, normal mat til de fleste måltider. Hvis jeg har slikt tilgjengelig blir det sjelden til at jeg må gå innom butikken på vei hjem fra jobb for å handle når jeg er sulten og sliten, så unngår jeg å raske med meg en sjokolade og spise den på vei hjem. 

Jeg har alltid havregryn og knekkebrød tilgjengelig i skapet. I tillegg er jeg helt avhengig av Cottage Cheese som jeg bruker i havregrøt, på brødskiven eller rett i en skål med bær på toppen. Kjempegodt! Melk, leverpostei, kremost og yoghurt er også faste matvarer i kjøleskapet mitt. Jeg er også veldig glad i å kjøpe inn litt frukt som jeg kan kose meg med alene eller i tillegg til en kjedelig knekkebrød-lunsj!

Hva må du ha i ditt kjøleskap?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg