MIN FAVORITT – PRO WHITENING

REKLAME

Jeg har alltid hatt ganske hvite tenner, men de siste årene har jeg blitt avhengig av kaffe. Vi vet alle hva kaffe kan gjøre med et hvitt smil, og jeg ville begynne å opprettholde fargen på tennene ved å prøve tannbleking. Jeg hadde hørt mye bra om ProWhitening, og endte opp med å prøve dette. Jeg ble fornøyd, og nå skal jeg fortelle dere hvorfor!

ProWhitening har blitt veldig populært i Norge på kort tid, og det kan være fordi de både gir resultat og det er enkelt å bruke! En pakke inneholder 14 stripspakker som tilsvarer to ukers behandling. Du skal altså bruke en pakke tannblekingsstrips hver dag til du oppnår ønsket resultat du kan så vedlikeholde ved å ta 2-3 behandlinger i uken. Om du har misfarging og lignende vil du se resultat etter kort tid. Pakken inneholder en strips for tennene oppe som er litt lenger, og en for tennene nede som er kortere. 

Det er veldig enkelt å bruke ProWhitening. Det første du gjør er å åpne pakken, tørk deretter av tennene og påfør den lengste stripsen på tennene oppe og den korte stripsen på tennene nede. Vent i 30 minutter før du tar av stripsene, så kan du børste bort det som blir igjen av eventuell gele på tennene med en myk børste. Alt dette er nøye forklart i bruksanvisningen som følger med i pakken, men hvis du allikevel har spørsmål kan du ta kontakt med kundeservicen til ProWhitening som kan svare på alt du lurer på. Dette er superenkelt og tar kort tid. Gjør det rett før du skal legge deg, eller mens du sminker deg på morgenen! 

Jeg er veldig glad for at jeg fikk muligheten til å bruke ProWhitening, og jeg har alltid en pakke liggende i sminkebordet. Noen ganger tar jeg det før jeg skal ut på byen, bare for å føle at jeg er litt freshere enn vanlig! Nå kan du også få prøve ProWhitening. Akkurat nå har de tilbud på deres 4-ukers behandling, som er deres aller mest populære, til kun 699,- (tidligere 799,-). I tillegg får du 50,- i ekstra rabatt ved å bruke rabattkoden ANDREA50. Denne gjelder til og med 17. mai så her gjelder det å være raskt ute! Du finner tilbudet HER

13 kommentarer
    1. Man går ikke rundt og kaller folk jævla idioter. Skjerp deg. Du er en mobber. Kaller folk dum. Setter deg selv i dårlig lys. Faen hele jodel består av hvor irriterende du er

    2. Du er sykt bitchy mot henne nye i kveldens episode. Skjønner ikke hvordan du kan sitte å baksnakke henne på den måten

    3. Hei! Kommer det et eget innlegg om kveldens episode? Jeg har nettopp sett den, og jeg er rystet over hvordan du oppfører deg. Baksnakker Ida, mistenker Petter, er nedlatende mot Teele, manipulerende mot Henote, osv osv. Blir du flau av å se det selv? Er det sånn du er i virkeligheten?

    4. Hei, jeg vil bare si at spille inne på PH blir spennende det er så gøy og se på man lærer faktisk mye av det! Haha, men uansett jeg forstår alle der inne og hvorfor dere gjør som dere gjør både de bra og dårlige tingene, GLEDER MEG TIL Å SE HVEM SOM VINNER!! Elsker dere alle der!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    5. Folkens nå må dere slappe av for Guds skyld! Selvfølgelig blir man oppgitt når man er i en allianse, der deres egne svikter! Og det er helt naturlig og begynne å bable og si ting man egentlig ikke ville sagt utenfor pH! Det er jo tross alt en del av hele pH~opplegget 😀18:42, du sitter jo der og skriver at alle på jodel skriver om hvor irriterende hu er???? Herregud du er jo ikke bedre selv👀 Stå på Andrea, ikke ta ting personlig, fordi folk elsker å finne feil hos andre, men glemmer dessverre å rette på seg selv først 😒

    6. Kan ikkje du og Sofie Caroline lage en youtube kanal ilag?😍😍 hadde vert sjukt gøy då!❤ håpe du svarer meg💋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg