JEG BLIR FORLATT

Ny uke og nye muligheter! For min del innebærer den nye uken seks fulle arbeidsdager, så det er fullt program hver dag. Jeg er litt spent på å se hvor lenge jeg klarer å holde på sånn som dette. Jeg har aldri hatt så lite tid til over så jeg har nå om dagen, og det er på en måte litt deilig samtidig som det er slitsomt. Det å være sosial blir veldig enkelt når man har en roomie, og vi har besøk nesten hele tiden.

Nå blir jeg faktisk forlatt alene hjemme nesten hele uken. Sofie og Morten skal seriøst etterlate meg her mens de setter seg på flyet til Roma! Gjett om jeg er sjalu da. Roma liksom! Jeg må skaffe meg en loverboy så jeg også kan dra på romantiske turer rundt omkring i Europa. Heldigvis har jeg Celine da, hunden til Sofie. Jeg blir hundepasser her hjemme, mens de koser seg med parmapizza i Italia. Grei deal. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg