DETTE LIGNER IKKE MEG

Jeg var helt utslått etter den lange dagen jeg hadde i går. Først våknet jeg såvidt i halv elleve tiden, før jeg sloknet igjen og våknet av at Sofie og Morten stod foran sengen min og lo av meg. Da var klokken halv to! For de som kjenner meg vet det hvor sykt dette er. Jeg er egentlig en skikkelig morgenfugl, og kan faktisk ikke huske sist jeg sov så lenge. Det var kanskje like etter at jeg kom hjem fra Mexico og hadde tidenes jetlag. 

Etter hvert kom jeg meg endelig ut for å gjøre noe på denne fine dagen. Morten, Sofie og jeg gikk en liten tur ut i nærområdet. Det er skikkelig deilig vær, som det har vært den siste uken, og jeg fikk ordentlig vårfølelse. Nå begynner jeg å glede meg mer og mer til sommeren kommer!

Jakke – Mango // Topp – H&M // Bukse – Vero Moda // Sko – Nike // Solbriller – Le Specs/Nelly.com // Øredobber – H&M

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg