HVORDAN GÅR DET PÅ KJÆRLIGHETSFRONTEN?

Det er mye dere lurer på, og det forstår jeg godt! Her får dere svar på andre del av spørsmålsrunden jeg hadde på bloggen tidligere!

Har du noen gang slitt psykisk?

Nja? Det var en periode etter at jeg flyttet til Oslo hvor jeg hadde det litt tungt, men ikke annet enn det.

Hvordan var du på skolen?

Jeg var veldig flink på barne- og ungdomsskolen. Jeg pleide alltid å lese gjennom hele norskboken første dagen vi fikk den og sånt på barneskolen fordi jeg synes det var kjempemoro! Jeg har alltid sklidd veldig gjennom og ikke trengt å jobbe så mye for å få gode karakterer, noe som tok meg litt igjen på videregående. Jeg jobbet godt i fag jeg likte som medie- og informasjonskunnskap, norsk og sosialkunnskap, mens jeg skled gjennom til ikke fullt så gode karakterer i de fagene jeg ikke hadde så mye interesse for. Veldig dumt!

Hvilken linje gikk du og hvordan var den linjen?

Jeg gikk allmenn, og det var helt greit. Nå angrer jeg litt på at jeg ikke valgte medie-linjen.

Tips til de som vil begynne med blogging?

Mitt beste tips er å gå all inn hvis du først skal begynne! Sett av tid til å skrive gode innlegg, ta bra bilder og legg sjelen din i arbeidet. Ikke begynn å blogg bare for å blogge. Det blir sjelden bra.

Er det noen du har kommet nærmere, av de som du ikke var så nære med inne på Hotellet?

Jeg var ikke så nære Martine, Rebecca og Morten på hotellet. Morten kom det seg med etter hvert, men det fikk jeg ikke muligheten til med Rebecca og Martine. Nå er disse tre noen av de jeg har best kontakt med i dag!

Hvilken temauke synes du var morsomst?

Definitivt vikinguken! Jeg ELSKER det temaet.

Hva gjorde dere i helgene på hotellet?

Vi har ikke helg på hotellet, selv om jeg forstår at det er lett å tenke det. Vi filmer hver eneste dag, men vi har bare mandag-torsdag. Det vil si at når torsdag med parseremoni er over så er det mandag igjen dagen etterpå!

Hvorfor prater du som et barn? Skikkelig barnestemme.

Godt spørsmål. Det kan jeg ikke svare på fordi jeg vet faktisk ikke. Det er mye mas om hvordan jeg snakker altså, men det er sånn jeg snakker og jeg gjør meg ikke til.

Gikk du på sport når du var yngre?

Ja! Jeg var skikkelig aktiv og drev med så mye forskjellige da jeg var yngre. Favoritten var definitivt håndball, herregud som jeg savner det! Jeg prøvde meg på fotball uten hell, drev med ridning ganske lenge og var sikkert innom mye annet rart også. Håndball spilte jeg faktisk helt til midten av videregående, og jeg anger ennå på at jeg sluttet.

Vet du hva du skal gjøre fremover?

Nå skal jeg fortsette å jobbe fulltid i butikken jeg er ansatt i, samtidig som jeg jobber fulltid med bloggen! Jeg har planer om å fortsette på studiet mitt senere, men nå er fokuset mitt på bloggen.

Har du tatt en utdanning, i såfall skal du prøve å få jobb innenfor den utdanningen? Hvis ikke, vil du studere?

Jeg har startet på en bachelor i journalistikk, og skal fortsette på den ved en senere anledning.

Har du alltid hatt en drøm om å jobbe som noe, bli noe etc, i såfall hva? Du virker som et flott menneske!

Det har jeg faktisk! Jeg har en drøm om å jobbe som journalist fordi jeg elsker å skrive, jeg er veldig samfunnsinteressert og ønsker å kunne belyse ting som trenger oppmerksomhet! Tusen takk ❤

Er du islandsk siden du heter Sveinsdottir til etternavn? 🙂

Ja, pappaen min er islandsk. Jeg er skikkelig glad i Island, og har masse familie der. Jeg er ikke på besøk så ofte som jeg skulle ønske, men hver gang jeg er der vil jeg bare bli værende!

Hvor høy er du?

Jeg er 168 cm 😊

Hvordan går det på kjærlighetsfronten?

Der går det trått, haha.

Hvorfor kjenner du behovet for å sminke deg så mye? Har du en usikkerhet inni deg som gjør at du må se bra ut, vil du sammenligne deg med andre, eller liker du rett og slett bare å sminke deg?

Jeg sminker meg ikke så mye faktisk. Det er stadig jeg går ut uten sminke, jobber uten sminke og slike ting. Det gjorde jeg også før jeg fikk vipper. Når jeg skal ut på byen synes jeg det er gøy å bli litt ekstra fin, så da sminker jeg meg mer! Sånn i hverdagen bruker jeg mer sminke enn før, men det er for at det skal komme bedre frem på bilder. Det er veldig lett at det ikke synes i det hele tatt på bilder, og det er litt kjedelig? Nei, jeg har ingen usikkerhet i meg som gjør at jeg må se bra ut eller sammenligne meg med andre. Akkurat dette med sminke er jeg ganske chill på, og har aldri interessert meg veldig mye for. Jeg synes det kam være gøy innimellom, men stort sett er det bare en del av en daglig rutine som ikke er særlig morsom.

Var det noe som overaska deg med å være inne på Paradise?

Ikke så veldig mye? Det som overrasket meg mest hva hvor utrolig mange folk som jobbet rundt og for oss! Ikke bare produksjonen, men alle de fine mexicanerne som jobbet på hotellet. De lagde helt utrolig god mat til oss, vasket og ordner så vi skulle ha det bra ❤

Anbefala du andre å melde seg på?

Det kommer an på hvordan man er som person. Det er tøft psykisk både under og etter innspillingen, men for min del er jeg utrolig glad for at jeg ble med og jeg angrer ikke et sekund.

Er det noe du angra på du har gjort eller ikkje gjort på hotellet? 

Ja, det er et par ting jeg angrer på å ha gjort? Når den tid kommer kan jeg fortelle hva det er, haha.

Hvor ofte lakker du neglene på tærne? 🙂

Veldig sjelden.

Beskriv deg selv med tre ord

Blid, rar og bestemt

Hvor mange uker er det i årets sesong? 🙂

Det er 12 uker 😊

Fikk dere ikke ha noe kontakt med verden utenfor? For hvis en av mine venner ikke hadde gitt lyd fra seg på flere måneder hadde jeg begynt å lure. Delhistorier funker vel ikke da, for man kan jo alltid holde kontakt. Hvordan gjorde dere dette?

Nei, det fikk vi ikke. Jeg hadde en dekkhistorie om at jeg flyttet til Australia, og min aller beste venninne fikk vite det slik at hun svarte på alle meldinger jeg fikk.

Hvem savnet du mest hjemme da du var på Paradise Hotel?

Jeg hadde egentlig ikke tid til å savne noen, men kanskje lillesøsteren min og pappa.

Hvor er drømmeferien?

Det er mange steder! Akkurat nå frister alt som er varmt og vakkert hvor jeg kan sprade rundt i bikini, sole meg, bade, oppleve nye ting og kose meg!

7 kommentarer
    1. Kan du skrive et innlegg om hvordan du reagerer på at Aleks og Soph allerede før innspillingen begynte visste at hverandre skulle være med? Og at de planla å velge hverandre? Er ikke dette juks! Visste Martine og Morten om hverandre også?

    2. Silje: Nei, det kommer jeg nok ikke til å gjøre… Det at de visste om hverandre er deres greie, og i forhold til kontrakten er det nok brudd, ja. Vi skulle ikke fortelle noen om at vi var med, men det får TV3 eventuelt ta seg av. Jeg vet ikke om Martine og Morten visste om hverandre, men de sier at de ikke gjorde det.

    3. Hei 🙂 Hvilken posisjon på håndballbanen spilte du ? Jeg spiller håndball selv, og elsker det 🙂 Jeg spiller forresten back og ving 🙂 Ha en fin dag videre 😘

    4. Byrjaði alt í einu að halda með þér þegar ég núna fattaði að þú værir islensk 😂🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg