VI HAR LØPT MARATON MED STIAN BLIPP

I dag har jeg vært med på noe veldig annerledes som er ganske langt utenfor min vanlige hverdag, men det var skikkelig moro! Jeg ble invitert til å være med på Stian Blipp Show sammen med noen av de andre Paradise-deltakerne, og her var det ikke snakk om å sitte i en stol og snakke. Neida, vi skulle faktisk utfordre en ekte maraton-løper i en ekte maratondistanse! 

Jeg gruet meg skikkelig i går kveld, mye fordi formen min har forfalt totalt. Jeg blir så skuffet over meg selv når jeg tenker på hvor god form jeg en gang var i sammenliknet med nå. Da Kevin vekte meg i dag tidlig for at vi skulle stå opp og dra fikk jeg helt noia. Jeg hadde lyst til å bare ligge i sengen og droppe hele greia. Jeg var så redd for at jeg og den dårlige kondisjonen min skulle ødelegge for alle de andre. Det ble selvfølgelig til at vi kom oss avgårde hele gjengen, og da vi kom frem til stedet hvor innspillingen skulle foregå begynte jeg å glede meg mer og mer. Snakk om forandring, haha. 

Det vi skulle gjøre var å slå den profesjonelle maraton-løperen på en maratondistanse. Vi var åtte stykker som skulle løpe distansen som en stafett, hvor vi hele tiden fulgte i bil og kunne bytte når vi ble slitne. Det høres kanskje lett ut, men distansen var på 42 km (!!!) og det er et par av oss som ikke er helt der da for å si det sånn. Team 110% som bestod av Stian Blipp, Marcus, Kevin, Martine, Sofie, Morten, Grunde og meg hadde som mål å ikke tape med en gang, haha. Jeg kan avsløre at vi faktisk gjennomførte hele løpet, og det er vi skikkelig solte av! Her må jeg faktisk innrømme at jeg ikke kan ta store deler av æren, men alle gjorde det beste de kunne og sammen klarte vi faktisk å løpe hele distansen ❤ Dere må se på showet 18/5 for å se verdens beste gjeng løpe til krampa, skader og hosten tar oss!

Følelsen av å komme hjem, ta en varm dusj og legge seg i en seng med nyvasket sengetøy var ubeskrivelig etter en sånn dag! Nå skal jeg bare slappe helt av resten av kvelden, før jeg virkelig skal starte opp ordentlig med trening igjen fra og med i morgen. Jeg blir flau av å tenke på hvordan jeg har behandlet kroppen min i det siste. Full skjerpings!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg