EN PERFEKT FRIDAG

Denne dagen har vært helt super! Jeg startet fridagen min med en tur til flinkeste Hanne hos Adam og Eva Steen&Strøm for å heise opp festene mine. Det var så deilig, og det føles ut som om håret mitt er nytt igjen. Det å være hos frisøren er så luksus. Jeg holder på å sovne hver gang jeg blir plassert i stolen for å vaske håret. Det er rett og slett skikkelig behagelig!

Etter å ha gjort unna en del ærend og ting som måtte gjøres dro SofieMartine, Grunde, Morten og jeg i parken med noen venner av Martine og Morten. Vi må jo ut og nyte været når det er så fint! Det at vi endelig er kommet dit at vi kan sitte ute i bare t-skjorten og kose oss i sola er skikkelig digg. Vi dro innom butikken og kjøpte med oss sommerlig snacks i form av jordbær, druer og selvfølgelig Pepsi Max. Hele gjengen er jo avhengig. Det var en skikkelig koselig ettermiddag, og jeg setter skikkelig pris på dager som dette ❤

6 kommentarer

Siste innlegg