MÅNEDEN SOM GIKK

April er snart over og vi går faktisk inn i mai måned allerede. Tiden går så alt for fort og jeg blir smått stresset over akkurat det. Det er så mye jeg føler jeg burde gjøre, rekke, planlegge og gjennomføre som bare forsvinner i en hektisk hverdag. Plutselig er sommeren her. Det er faktisk bare en liten måned igjen til den første sommermåneden! Det er bare helt sykt rart, men samtidig var jeg borte i begynnelsen av året så det kan være derfor jeg føler at tiden bare flyr forbi.

Jeg er veldig spent på mai, det er en måned som pleier å være ganske fin. Det skjer mye i løpet av de 31 kommende dagene, blant annet skal vi feire 17. mai som er en av mine favorittdager i løpet av året. Det beste med grunnlovsdagen, sånn bortsett fra at vi faktisk feirer grunnloven, er at jeg får bruke bunaden min! Jeg gleder meg masse til å komme i gang med mai, men aller først skal jeg oppsummere april for dere gjennom dette innlegget.

MÅNEDENS OPPTUR

Denne månedens opptur er definitivt å flytte inn i ny leilighet sammen med Sofie! Det er alltid deilig med litt forandring, og jeg hadde bodd i den gamle leiligheten i nesten to år. Den lå et lite stykke utenfor sentrum, så det at jeg nå bor midt i smørøyet er helt fantastisk! Nå har jeg galt jeg trenger en liten gåtur unna, stor fin leilighet og en kjempefin roomie ❤

MÅNEDENS SANG

Denne er enkel. The love of my life, my future husband Harry Styles har sluppet sin aller første solosingen, og selvfølgelig er den månedens sang. Den går på repeat, og jeg klarer nesten ikke vente til han slipper hele albumet sitt i mai! Det er så deilig å endelig høre den nydelige stemmene hans igjen, og Sign of the times lover godt for resten av albumet.

MÅNEDENS NEDTUR

Månedens nedtur? La meg se. Jeg kan ikke peke ut en skikkelig nedtur om jeg skal være ærlig. Ting går ganske greit, men om jeg skal peke ut noe må det være at jeg ligger litt på etterskudd økonomisk sett etter å ha vært borte da jeg var i Mexico. Heldigvis jobber jeg masse nå, så etter neste lønning bør alt være bra igjen.

MÅNEDENS BILDE

Dette er bildet som har hatt flest visninger på min Instagramprofil i løpet av måneden som gikk. Det er bildet av meg og min nye partner, Kevin ❤ 

MÅNEDENS BESTE KJØP

Nå er dere sikkert lei av å se disse bildene, men jeg er så fornøyd så det er umulig å velge noe annet enn min nye body fra Triumph som månedens beste kjøp. It?s just so amazing!


 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg