DETTE VET DU IKKE OM MEG

❤ Jeg faker ikke stemmen min – Til tross for hva mange tror så gjør jeg ikke til stemmen min på Paradise Hotel. Det er akkurat sånn jeg snakker, og har snakket så lenge jeg kan huske. Hvorfor jeg snakker som jeg gjør aner jeg ikke, men det er ikke noe jeg kommer til å prøve å endre. Det er meg. 

❤ Det tok meg fem uker å være meg selv på PH – I begynnelsen av programmet slet jeg litt med å bli komfortabel med settingen, og jeg klarte ikke helt å være meg selv. Det hjalp faktisk veldig når Henote kom inn av en eller annen grunn. I det vi fant hverandre kom den “ekte” meg frem, og jeg klarte å slappe mer av. Det hadde nok litt med timingen å gjøre også, men fra uke seks kom den virkelige meg mye bedre frem.

❤ Jeg har hatt fem roomies siden jeg flyttet til Oslo – Da jeg flyttet til Oslo for første gang flyttet til vår kjære hovedstad flyttet jeg inn i en stor leilighet midt i Majorstuekrysset sammen med tre av mine beste venninner. Siden den gang har jeg lært at uansett hvor gode venner man er så er det faktisk ikke alle man kan bo med. Det var himmel og helvete på en gang, og jeg tør å påstå at det å flytte fra hverandre faktisk reddet vennskapet vårt. Da vi skilte lag flyttet jeg og bestevenninnen min Martine inn i et nytt kollektiv med en annen god venn, nemlig Marius. Vi bodde sammen helt frem til jeg nå flyttet inn sammen med min femte roomie Sofie!

❤ Mange tror jeg er dum, men jeg er faktisk ganske smart – Det er lett å dømme folk på utseende, og jeg forstår hvorfor andre mennesker kan tro at jeg er dum første gang de møter meg. Dere vet… Stemmen, det blonde håret osv. osv. Det gjør det bare enda morsommere når de faktisk blir kjent med meg og forstår at jeg er en veldig smart og oppegående jente! 

❤ Jeg er veldig samfunnsinteressert – Det å følge med på hva som skjer i samfunnet vårt er utrolig viktig. Jeg synes det er skikkelig spennende å følge med på nyheter og å holde meg oppdatert på hva som skjer i den verden vi lever i. Det er en grunn til at jeg har valgt det studiet jeg har gjort, og det er fordi jeg ønsker å bidra til å holde oss oppdatert og sikre ytringsfriheten og den frie stat.

❤ Hvis jeg ikke får viljen min blir jeg sur – Jeg er ganske vant med å få viljen min, og hvis jeg ikke får den skal det ikke mye til før jeg blir litt småsur. 

❤ Jeg har aldri hatt kjæreste – Dette avslørte jeg allerede i “Hotellprat”-videoen på Viafree som ble spilt inn før vi i det hele tatt reiste til Mexico. Det har seg slik at jeg faktisk aldri har hatt kjæreste. Jeg har ikke hatt et ønske om det heller for å være ærlig, men tenker jo at skjer det så skjer det og det hadde sikkert vært hyggelig. 

❤ Jeg ble kjempeflau av å snakke om sex – Det er ikke lenge siden jeg måtte stenge ørene hvis venninnene mine begynte å snakke detaljert om sex. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg ble så klein. Det er så privat! Nå går det bedre, men jeg mener fortsatt at man skal få holde noe for seg selv altså. 

❤ Jeg vil bli journalist – Drømmejobben er journalist, mye på grunn av det jeg skriver i punktet om at jeg er samfunnsengasjert. I tillegg elsker jeg å skrive, og jeg er ganske så god på å uttrykke meg skriftlig. Jeg er veldig nysgjerrig og liker å grave helt til jeg finner svaret og sannheten kommer frem, noe som kan passe godt i dette yrket. Det er så mye moro man kan jobbe med, og jeg tenker at i dette yrket kan jeg skrive om ting jeg synes er kjempespennende og som jeg interesserer meg for! Jeg begynte på en bachelor i journalistikk her i Oslo, og skulle ta resten i Australia. Det skal jeg fortelle mer om i et innlegg senere!

❤ Jeg hater å date – Hele konseptet dating er så kleint! Jeg dør. Det er så rart å skulle møtes på en så oppsatt måte. Jeg har liksom bare holdt på litt med folk jeg kjenner litt som jeg har blitt bedre kjent med, så har det utviklet seg på en naturlig måte, men det å skulle dra på en date er så kleint. Jeg er helt elendig på dating, og jeg tror det er fordi jeg overtenker alt. Hva tenker han nå, hva mener han med det, hva vil han nå blablabla helt krise. Hvis jeg bare kan slappe av og kose meg med det å bli kjent med et nytt menneske hadde det sikkert vært kjempemoro!

5 kommentarer
    1. Hvorfor må man date på en så ”oppsatt” måte? Kan jo bare møtes i byen, gå litt rundt å prate litt, og imellomtida stoppe innom Seven-Eleven og ta seg en panini

    2. Klart du gjør den om. Så fort du skal være søt, eller vil oppnå noe kommer den fjortiss babystemma . Når du glemmer deg har du jo grov stemme

    3. Hei! Tenkte å legge igjen en liten kommentar ang studier i Australia. Jeg er inne i mitt siste år som journalistikkstudent her nede nå, og vil absolutt anbefale skolen jeg går på. Nå har jeg jo ikke studert i Norge før så kan ikke sammenligne, men her er opplegget veldig bra. Vi har lærere som jobber i felten som journalister (Typ han jeg hadde i magasin journalistikk har jobbet for Playboy og Vogue), og en stor del av undervisningen er praktisk lagt opp så vi får jobbet aktivt med Hindenburg, Final Cut etc. Skolen heter University of Wollongong. Om du lurer på noe angående journalistikk studie her nede, eller bare det å være student i Australia generelt kan du bare sende mail! Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg