I KVELD BLIR DET TÅRER

Jeg ble værende oppe alt for lenge i går, noe som resulterte i tre kopper med kaffe til frokosten. Det er beinhardt med lite søvn over lenger tid, og særlig når man faktisk skal stå og selge i en butikk i syv timer. Energien dabber alltid av midt på dagen om jeg ikke har fått nok søvn, og det skjedde i dag også. Heldigvis har jeg verdens fineste kolleger som gjør harde arbeidsdager veldig mye lettere enn hva de egentlig er. 

Nå skal jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar for kvelden. Det er bare litt over en time til jeg skal møte opp hos Christina ferdig fikset og klar for festligheter. Vi er en veldig sammensveiset arbeidsgjeng, og det er stadig vi møtes på fritiden for å gjøre noe hyggelig. I dag er det litt blandede følelser fordi det skjer store forandringer på arbeidsplassen. Flere skal bevege seg videre fra vår koselige lille gjeng, og det er trist for oss, men veldig hyggelig for deres del! I kveld skal vi ha avskjedsmiddag for verdens aller beste sjef, Maria. Det er så rart at vi ikke skal jobbe for henne lenger. Det har liksom vært hennes butikker, og vi har vært hennes crew. Nå skal hun videre og det blir så rart! Jeg er forberedt på tårer i kveld altså, men forhåpentligvis også med latter og glede som det alltid er når vi møtes! Vi får ta tårene først så er vi fine igjen til vi skal ut senere på kvelden, men mindre det blir såpass trist at vi drar frem Ben&Jerry’s i stede. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg