GIRLS NIGHT IN

Nå sitter jeg hjemme hos Henote som er ny-innflyttet til Oslo! Det er så koselig å ha henne i Oslo, og leiligheten er skikkelig kul!, Jeg er nesten litt sjalu. Teele og Synøve er også her, og vi skal ha jentekveld, laget middag og skal kose oss hele kvelden. Dere kan jo gjette en gang hva vi har laget oss. Det blir selvfølgelig taco! Jeg har faktisk spist taco til middag hver dag hele uken med unntak av en dag hvor mamma kom på besøk og serverte meg laks til en forandring. Jeg er over gjennomsnittet glad i taco, men nå må jeg vel snart gå lei? 

Det er så koselig å henge med disse fine jentene igjen! Vi har allerede rukket å gjøre mye gøy. For noen minutter siden hadde vi livestream på min Instagram, og der fikk vi svart på en del spørsmål, Jeg tenker å kjøre igang en spørsmålsrunde på bloggen i morgen så dere kan få svar på litt av det dere lurer på! Nå skal vi legge fra oss sosiale medier og bare nyte hverandres selskap og denne fin fredagskvelden. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg