FULL DAGSPLAN

I dag har jeg fri fra jobb, men hele dagen er stappfull med planer fra morgen til kveld. Når jeg har fri vil jeg få så mye ut av dagen som overhodet mulig, og det pleier som regel å gå ganske bra. Jeg skal på trening, så en liten tur hjemom før jeg skal ut en tur til Henote, selveste Miss Paradise, har endelig flyttet til Oslo, men jeg har ikke rukket å se henne enda så nå skal vi møtes og ha en kosedag. Henote er en av jentene jeg kom absolutt best overens med inne på hotellet, selv om det faktisk tok noen uker før dette skjedde, haha. Heldigvis fant vi hverandre etter hvert, og jeg er så glad for at jeg hadde henne der inne. Vi skal en tur på Aker Brygge for å spise lunsj og oppdatere hverandre på hva som har skjedd siden sist vi møttes. Det er nok litt av hvert!

I kveld skal Sofie og jeg til Halvor, også kjent som konghalvor aka vår webreporter i Mexico, for å være med på livestream fra Paradise Hotel Norge sin offisielle Facebookside! Det blir skikkelig moro, så dere må huske å finne frem Paradise Hotel Norge-siden på facebook og følge med på livestreamen fra klokken 22 i kveld. Der kan det skje litt av hvert, og hvem vet, kanskje vi kommer med noen juicy avsløringer? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg