HVORDAN ER FORHOLDET MITT TIL PETTER I DAG?

Jeg har fått så mange spørsmål om hvordan forholdet mitt er til Petter nå, og om vi er venner den dag i dag. Svaret på det er at ja, vi er venner. Petter er en av de jeg har mest kontakt med nå, og vi er veldig gode venner. 

Det at han låste seg til Teele i uke seks gjorde at jeg ble veldig lei meg, noe alle som kjenner meg så veldig tydelig på tv. Jeg ville ikke vise at jeg ble såpass såret som det jeg faktisk ble, og prøvde meg på et ganske mislykket forsøk på å skjule det. Som jeg har skrevet tidligere var planen før jeg dro ned å skru av alle følelser og spille spillet, men det fungerer ikke i praksis. I hvert fall ikke for min del. Så da en av de jeg stolte mest på der inne sviktet meg på den måten ble jeg skikkelig lei meg. Selvfølgelig ble jeg ganske sur også, og alle kunne se at jeg koste meg litt på hans bekostning da han fikk vite at Teele hadde som oppdrag å låse seg med han på parseremonien. 

Jeg skal innrømme at det tok litt tid før jeg klarte å legge dette fra meg, men det er ikke sånn at jeg noen gang tenkte at vi ikke kunne være venner når vi kom tilbake til Norge. Det som skjer på hotellet skjer der, og det er noe de aller fleste av oss har vært ganske klare på hele veien. Jeg tror det er derfor vi fortsatt henger masse sammen og er venner den dag i dag. Vi har blitt kjent med hverandre som personer, og ikke bare som deltakere og spillere i et realityprogram. Det er de ekte personen vi har blitt glad i, og vi er fullstendig klar over at man kan ha blitt lei av hverandre der inne og sagt det på tv, at vi er uenige i avgjørelser og at vi ønsket å sende hverandre ut av hotellet. Det er helt greit, fordi vi vet alle at det ikke har noe med oss som personer å gjøre, men det får på spillet og man må faktisk spille for å komme lengst mulig der inne. Det innebærer også å forstå hvilke personer det er best å ikke ha der for å kunne nå lengst mulig selv. 

Jeg var sint og lei meg en liten stund, men jeg har alltid vært venn med Petter og det håper jeg også at jeg vil fortsette å være i fremtiden. Han er en kjempefin gutt som jeg har blitt glad i og selv om ting endret seg for oss inne på hotellet er vi fortsatt gode venner i dag ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg