VENNINNEBESØK OG KVELDENS EPISODE AV PARADISE

Akkurat nå sitter jeg hjemme med en av mine beste venninner Helene som har kommet på besøk til Oslo! Det er kjempelenge siden jeg har sett henne, så det at hun er på en liten snarvisitt innom hovedstaden er veldig hyggelig. Vi har laget oss taco fordi jeg lever på taco at the moment. Jeg blir faktisk aldri lei! I dag prøvde vi å lage taco med vegetarkjøttdeig, og jeg er veldig positivt overrasket. Det smaker bare enda mer krydder, og det skal ikke jeg klage på i hvert fall. Nå har vi satt på kveldens episode, og den er så morsom! Vi er ikke lenger en halvveis inn i episoden, men jeg har allerede ledd flere ganger. Så moro! Dere burde glede dere masse til denne uken, til tross for at jeg gruer meg tror jeg det blir morsomt for dere seere. 

Nå skal jeg snart få satt på vippeextention! Venninnen til Sofie, Zelia, er på besøk i Oslo. Til vanlig driver hun Beautystop i Trondheim, men nå har hun tatt med seg utstyr så jeg endelig skal bli vippefin! Jeg gleder meg så mye til å slippe å måtte sminke meg så mye, og det å gå uten sminke blir jo null stress med flotte volumvipper. 

4 kommentarer
    1. Hei. Kan du legge ut et bilde av deg med treningsklær og fletter i dag?? Da er du kjempesnill!! PS: hva synes du om at jeg skal bruke knebeskyttere på norway cup i år?? Det er jo ikke så mange gutter som bruker knebeskyttere.

    2. Du er midlertidig blokkert fra å publisere innlegg. Denne midlertidige blokkeringen varer i 3 dager, og du kan ikke publisere innlegg på Facebook før blokkeringen er utløpt. Husk at folk som gjentatte ganger publiserer ting som ikke er tillatt på Facebook, kan få kontoene sine deaktivert permanent.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg